Bölüm-3

22 1 0
                                    

"İşte böyle." dedim kırmızı ışıkta durarak. "Vay-be" dedi Carol şaşkın birşekilde. Direksiyona hafif vurarak"Bukadar basitmiş anladın mı? 3 Yaşındaki çocukla biraz sohbet ettikten sonra kendisi anlatıyormuş? Ben fakültedeyken bunu öğretmediler bana"dedim sinirle."Aslında benim de aklıma gelmezdi açıkçası"dedi Carol anlını kaşıyarak."Trafik polisleri"diyerek emniyet kemerimi taktım. Carol da emniyet kemerini taktıktan sonra devam ettim"Bide onu kıskandığımı düşünüyor? "dedim.

Carol gülümsedi ve" Karşıdan öyle gözüküyor"dedi.

Arabayı evin önünde park ederek"Sadece midem bulandı anlamıyor musunuz? "dedim. Carol kahkahyla" Tabi bence sen-a dur Tom arıyor"dedi ve telefonunu açtı ve arabadan çıktı.

Gözlerim kapanıyordu, kesin yastıkla kafamın arasında 5cm kala uyurum. Arabayı kilitledikten sonra merdivenlerden yürüyen ölü gibi çıktım. Kapıyı çaldım ve Carol'un açmasını bekledim.

Nerde bu kız?

Birkaç dakikaya kapı açılına Carol gülerek"Kusura bakma tuvaletten çıktım"dedi. Gözlerim irileşti ayakkabıları çıkararak" 1 mi 2 mi? "diye sordum. Carol salona girerek" 2" diye bağırdı.

"Aman tanrım ben o zaman yarın girerim tuvalete"dedim salona girerek. Carol elinde kumandayı tutarak"Nasıl istersen"dedi. Banyoya yönelip biraz rahatlamaya karar verdim.Köpüklü küvet iyi bir fikir olmalıydı.Işığın parlaklığını azaltıp, loş atmosfer yarattım. Küvet dolmaya başlarken üstümdeki formayı çıkarttım. Toplu saçlarımı da dağıttktan sonra küvete yavaşça ayağımı soktum. Biraz sıcaktı ama beklemek için çok yorgundum.

Yavaşça küvete çöktüm.Derim biraz yanıyordu suyun sıcaklığından ama bu çok iyi hissettiriyordu.En sonunda bütün vücudum küvetteyken yavaşça titredim. Yorgun bir iş gününden sonra tam istediğim şey buydu.

Yavaşça gözlerim kapanmaya başlayınca bu gün camı nasıl açtığım aklıma geldi.Ne gerizekalıyım ben.İyiki Mason vardı. Ölüyordum yoksa. Yüzümde küçük gülümseme oluştu

"Nasıl becerdin? "

" Ah tanrım"dedim hafifçe gülümseyerek. Küvetten çıkıp geceliğimi giydim. Banyodan çıkınca bütün ışıkların sönük olduğunu gördüm. Carol yatmış olmalıydı.

Yavaş, huzurlu ve yorgun adımlarla odama girdim. Yatağım seni çok özlemişim. Yorganımı üzerime çekerek derin nefes verdim.

Hergünkü gibi alarm sesi.Ona alarm sesi demek yanlış olur. Daha doğrusu koskoca gemilerin kornası. Carol odasından bağırdı"Sally alarmınla bütün mahalle uyanıyor"

"Biliyorum"dedim sessizce alarmımı yumruklarken.Dijital saat yok oldu ama alarm hala çalıyordu"Bok çuvalı"diyerek kalktım.Alarm kapanmıyorsa ne yapmalıydım? Carol bağırarak odama girdi"Kapat artık bu cehennemin şeyini! "Saate vurarak" Kapatamıyorum! "diye bağırdım. Carol kulaklarını elleriyle kapatıp yanıma yaklaştı." Aa! "saati büyük bir kükremeyle yere attığında saatin fişini gördüm. Şaşkınlıkla" Bunun fişimi vardı? "diye sordum. Carol dudağını büzüp omuzlarını silkti.

Carol yerdeki saati alıp"Senin zamanın tükendi!" diyerek deli kahkah attı.

Gözlerimi ovuşturarak banyoya yöneldim. Carol'un makyaj malzemelerine gözüm kayınca düşündüm.

Makyaj yapsam mı?

Daha sonra musluğu açarak ne gerek var diye düşündüm.

Arabamın kornasına hafif basarak Carol u bekliyordum. Sonunda"Geldim ya"sözleriyle arabamın kapısını açtı. "Nihayet. Deliğe mi düştün" dedim alayla. "Uf sür konuşma" dedi Carol yolu işaret ederek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalp AtışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin