Deel 8

87 11 1
                                    

Ik vind het zo zielig, wat gaat hij nu wel niet denken van mijn vader. En het belangrijkste, wat gaat hij nu wel niet denken van mij? Misschien denkt hij dat ik al die tijd met hem heb gespeeld en ik niet met hem wil trouwen omdat hij kanker heeft, maar dat is niet waar! Dat moet hij weten.

Ik wil echt graag met hem trouwen, hij zal een perfecte man zijn. Hij heeft geen slechte intenties, het enige wat hij wil is dat ik zijn vrouw word.

Ik wil hem niet kwijt raken. Hij denkt nu sowieso slecht over me, dat ik hetzelfde ben als alle andere meisjes.

Er is niet veel wat ik nu kan doen, want als ik één keer uit huis ga, vraagt m'n vader gelijk waar ik heen ga. Ik snap totaal niet waarom hij zo moeilijk doet. Oke, hij heeft een vrouw die overleden is aan kanker en daarom is hij bang dat ik alleen achter zal blijven, maar alles gebeurd met een reden.

De volgende dag
Ik heb Soufyan gister de hele dag proberen te bellen, maar hij neemt niet op. Stel je voor dat er iets is gebeurd met hem, of neemt hij niet op omdat hij boos is?

Zal ik gewoon stiekem langs zijn huis gaan? Dan zeg ik tegen mijn vader dat ik ga werken. Als ik Soufyan was, zou ik helemaal kapot gaan.

Een paar uurtjes later
Oke ik heb me net klaar gemaakt om naar Soufyan te gaan. Ik pak alle spulletjes die ik nodig heb en stop ze in mijn tasje. Ik loop naar beneden.

"Waar ga jij heen?", vraagt mijn vader in het Berbers.

"Ik moet werken papa, dat heb ik al gezegd."

Natuurlijk heb ik dat niet gezegd, maar dat mag hij wel denken. Dan gaat hij niet zo moeilijk doen, snap je?

Mohiem, ik zeg gedag tegen mijn vader en loop de deur uit.

Zal ik gaan lopen of zal ik met de bus gaan? Weet je wat ik ga gewoon met de bus, ik ben te lui om te gaan lopen.

Aangekomen bij de bushalte staat dat ik dertien minuten moet wachten. Ja doei, dan kan ik beter gaan lopen.

Ik ben nu bijna in Soufyan's straat. Wat moet ik straks zeggen? Stel je voor dat hij de deur dichtgooit voor mijn neus. Wat zal hij tegen z'n moeder hebben gezegd?

In Soufyan's straat zijn veel winkeltjes, stel je voor dat mijn vader boodschappen aan het doen is?

Nee, dat zal vast niet zo zijn, hij was net nog rustig thuis. En volgens mij is hij gaan werken.

Ik loop naar Soufyan's deur en klop aan.

Perspectief Soufyan
Amira heeft me gister echt vaak gebeld, maar natuurlijk ga ik niet opnemen. Als haar vader erachter komt dat ze nog steeds met me praat, gaat hij me nog meer haten.

Zou ze niet met me mogen trouwen omdat ik kanker heb, of is er een andere reden voor?

Amira's vader komt me wel erg bekend voor, maar van waar moet ik hem kennen?

Ik hoor geklop op de deur. Echt heel irritant als ze geen sleutels meenemen. Ff serieus hoor, de sleutels liggen gewoon in de deur. Neem ze dan ook gewoon mee. 

Ik loop de trap af. Ik heb deze hele nacht niet kunnen slapen. Het enige wat ik deed was denken aan Amira, mijn prinses.

Ik doe de deur open en kijk recht in Amira's ogen. De mooiste ogen die er bestaan.

"H..hoi Soufyan, kun..nen we even pra..aten?", zegt ze stotterend.

Hey meisjes, ik weet het dit is echt een kort en slechte deel. Ik had toetsweek, dus daarom dat ik zo lang niks had geplaatst. Vanaf nu ga ik weer veel schrijven! Stem als je benieuwd bent naar het volgende deel⭐️.

Schrijfster Youssra❤️.

True Love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu