Nedin söylediklerine hayret etmemek mümkün değildi. Usta Fi bile soğuk bir nefes çekti, gerçekten planın uygulanabilir olduğunu düşününce içten içe mutlu olmuştu fakat bunun onayını Bart vermemiş olsa veya Ned böyle bir değişim geçirmese asla ve asla böyle bir şeyin yaşanmasına izin vermezdi.
Bartın onayı ve Nedin geçmişi planın risksiz olduğuna herkesi inandırdı.
'Peki bunu nasıl başardınız Usta Ned. Anılarınız olmadan böyle bir plan hazırlamak basit olmamalıydı.' dedi Peri Kraliçesi Nede dikkatle baktı. Gözlerinde belli belirsiz bir hayranlık vardı ve Ned ona bakarken artık etkilenmiş görünmüyordu.
'Sanırım içgüdü. Aslında farklı bir amaçla yola çıkmıştım fakat her zaman Tanrı Enerjisine düşman oldum. Ayrıca Bart ile birlikte farklı koşullar altında uzun zaman geçirdim ve onun nefretini sahiplendim. Tanrı Enerjisini yok etmek çocukluğumdan beri hayalimdi, tabi o zaman Tanrı Enerjisi dışında başka enerjiler olduğunu bilmiyordum. Bir bakıma çocukken bütün varlıkların gelişimlerini yok etmeyi hayal etmiştim.' dedi Ned. Basit bir kaç cümle söylemiş olsa da herkes soğuk bir nefes aldı. Daha çocukken böylesi bir hayale sahip olan kişinin hırsı ne kadar büyük olabilirdi ?
'Usta. Biz bu konuda size nasıl yardım edebiliriz ?' konuşan kişi 1. 20 cm boyunda olan Cüce Lorduydu, yüzünde belirli bir saygı vardı.
'Basit, gizli, mühürlü veya açık olan her gezegene gidecek ve size vereceğim formasyonları ekeceksiniz. Ayrıca Şeytani öğretilere sahip olanları ve Ölümlülerin hayatlarına müdahale eden herkesi öldüreceksiniz.' dedi Ned.
Cüce Lordu duraksadı, Şeytani Öğretileri anlayabilmişti fakat Ölümlülerle ilgili kısmı anlayamamıştı. Bu daha çok prensipten dolayı söylenen bir şey gibiydi.
Elbette Ned eskiden olsa Cüce Lordunun anlık yüzünün değiştiğini fark edemezdi fakat şimdi durum böyle değildi. Cüce Lordunun aklının karışık olduğunu anlayabiliyordu.
'Şeytani Enerjinin nasıl ortaya çıktığını bilmiyor olmanız normal. Gerçek İblisler ile belkide hiç karşılaşmadınız. Size anlatmama izin verin.' dedi Ned. Elini salladı ayaklarının dibinde beyaz renkli bir bulut oluştu. Aynı bir Meditasyon Minderi gibiydi. Nedin Dao Anlayışı ile bunu yapması çok basitti ve çapraz bacaklarla oturdu.
Aynı anda Bartın gözleri parladı hatta Si-Fu'nun bile gözleri genişlemiş elleri titremişti.
'Abi yoksa Dao vaazı mı vereceksin ?' dedi Bart heyecanla. Ned gülümsedi ve başını salladı.
Bart anında Nedin 10 metre uzağında elini salladı ve beyaz bir bulut oluşturarak üstüne lotus pozisyonunda oturdu. Si-Fu hemen yanındaydı.
Diğerleri de aynı şekilde taktir etti lakin kalpleri karma karışıktı. Kökeni muhteşem olsa da çok genç birisi tarafından verilen Dao Vaazını dinleyecekerdi. Sadece bunu kabul etmeleri bile onurlarını ister istemez zedelemişti. Sadece Usta Fi memnun bir şekilde Bart ve Si-Fu'nun bir adım arkasında oturdu.
Herkes yerini aldıktan sonra Ned derin bir nefes aldı, gözlerinin içi parlıyordu. Bilge ve ermiş birisi gibiydi. Dao İlahileri durmadan etrafında dolanıyor dinleyen herkese huzur veriyordu. Hayat enerjisi çoktan oturmasıyla birlikte bedeninden yayılmaya başlamıştı. Adeta hayat saçıyordu.
'Kadim Evrenin doğması için gereken güç hayal edilebilir seviyede değildi.
Kadim Evrenin temelleri 3.000 Doğal Dao ile birlikte atıldı ve 3.000 Dao Kadim evreni yarattı. Bildiğiniz gibi her bir Dao alt dallara ayrılan sonsuz bir ağacı simgeler. Her bir dal yapraklarla, her yaprak damarlarla her damar hücrelerle doludur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD / 3. KİTAP
FantasyKurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski ihtişamlı günlerine döndürmeye...