İstediklerimiz vs yaptıklarımız

14 6 3
                                    


İnsanlar yaşamları boyunca bir şeyler isteyip dururlar. Ama hiç bir zaman bunun için bir şeyler yapma gereği duymazlar. Bugünki konumuz da bu. Örnek verelim isterseniz,

kilo vermek istiyorum: o zaman şekeri ve trans yağı Pazartesi değilde bugün kes.

Spor yapmak istiyorum.: eğer isteseydin spor salonuyla işgili şeyler aklına gelmez evde kendin bir kaç hareket yapardın.

Dünyayı gezmek istiyorum: O zaman neden tatillerde evde oturmak yerine bir trene atlayıp bir kaç yer gezmekle başlamıyorsun?

Bunun gibi bir sürü şeyler. Hadi ama inkar etmeyim, saydığım üç şeyden en az bir tanesini istemişsinizdir. Ve hala devam da ettiğinizi düşünüyorum. Haksız mıyım? Peki, bunu uygulamaya geçirmek için bir şeyler yapıyor musunuz? Düşünmekten bahsetmiyorum, icraata geçirmekten bahsetiyorum. İnsan özgür iradesi olan bir canlıdır, Ne yaparsa kendine yapar. O yüzden her şeyin elimizin altında olmasına rağmen yapmamamız ve bu hale gelememiz tam olarak bizim suçumuz.

Ne zaman spora başladıktan sonra uzun süre devam ettin? Ne zaman girmek istediğin yer için para biriktirdin? Neden bu kadar sessiz? Neden duyamıyorum sizi? Galiba biliyorum. Siz de öyle. O yüzden elimizden geldiğince çalışıp başarıcağız. Kendimizi kutlu etmek için uğraşıcağız. Şimdi ne yapın biliyormusunuz? Bunu nerede ne zaman okuyor olursanız olun istediğiniz şey için bir şeyler yağmaya başlayın. Elindeki şekeri vb. Şeyleri çöpe at, Uyuşturucudan farksız değil. Hey sen! koltuktan kıçını kaldır ve YAPMAK İSTEDİĞİN ŞEYŞERİ YAP.
Umarım iyi gelir.

İyi günler 👋🏻 Geç kalmamanız dileği ile!

Eleştirel GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin