Zıt görüşler VS Zıttırık görüşler

30 6 2
                                    


Woow.. Selam! bakıyorum turp gibisiniz. Umarım öylesinizdir. Eğer değilseniz neden geldiğiniz belli zaten. Güle oynaya, bazen ise bağıra çağıra görüşlerimizi göstericez.

Başlıktan da aanladığınız gibi "Zıt VS Zıttırık görüşler"'i konuşacağız. Hadi bakalım.

İki tür görüş vardır.

Biri, 'İnsanlara görüşünü laf sokma gereği duymayıp size "Olabilir." veya kibarca "Zannetmiyorum, üzgümüm." dedirten' düzgün zır görüşler

İkincisi, 'Bunun gibi insanlar yer yüzünen silinse ve biz bir kabile olarak burada kalsak ' dedirten insanlar. Bunlar genelde her türlü aşırı cinsiyetçi görüşü savunan insanlar.(Kadın ya da erkek fark etmez hepsine karşıyım) örnek "Erkek değil mi? tabiki de çalışıcak." veya "Kadın değil mi? otursun oturduğu yerde. Bu saatte ne işi var." Ve bu Türkiyede sıkça rastlanan bir şey. O bir insan olduğu için çalışmak zorunda. Erkek diye değil. Diğeride bir insan, o yüzden istediği zaman hava almaya ihtiyacı var. Sizin dar görüşlerinizi dinlemelerine ihtiyaçları yok.

İkinci türden milyonlarca örnek verebilirim. 

Mesela sizi Allah ile korkutmaya çalışırlar. Sen dersin ki "Ben bunu yapmak istemiyorum. Zaten Allah da bunu zorunlu kılmamış." Ama onlar yine de "Cehenneme gidiceksin." "Allah seni yakıcak." gibi kelimeler ile herkesi dinden soğutuyorlar. Bik kaç ateit arkadaşımda bu tarz insanlar yüzünden kendi dininden çıkmış. Ve güzel haberi de vereyim, 1,2 tanesini geri döndürebildim. Şu an benden bile çok hakimler dine karşı. Ve o zaman onlara "Yanıcaksın." dedikleri şeyi yapmaya devam ediyor. Çünkü yaptığının günah olup olmadığını kulaktan duyma bir şekilde değil, kendi dininin kitabını açarak öğrenmiş.

Siz ile bu saydığım tarzlarda veya başka bir şekilde zıt çıkan oldu mu? Çok ciddiyim, yorum yazanla konuşmak isterim. Lütfen beni yalnız bırakmayın, farklı görüşleri dinlemek her zaman zevklidir. Belki bir ortak yanımızda çıkar. Ne dersiniz? :D e ne duruyorsunuz? yüklenen bakalım yorumlara.

Eleştirel GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin