Wattpad in bok çukuru

19 5 8
                                    


Günaydın, iyi akşamlar ya da iyi geceler. Bunu hangi vakitte okuyorsan küçük bir selam vermek istedim sadece.

İnsanlar genelde onlara bir şey katmayıp bir kuyunun derinine çeken kitapları sever. Eğer bu kitabın içinde cinsellik ve de vıcık vıcık aşk varsa dahada hoşlarına gider. Bu gün bahsedeceğimiz konuyu anladınız umarım. İşte size WATTPAD ÇÖPLÜĞÜ!

 Uzun zamandır wattpad  de kitapları yazıp yazıp kaldırdığım doğrudur. Ve bir çok kişi bana bu konuda kızdı ya da yazmam için destek verdi. Ama sonunda fark ettim ki, hem emeğimin karşılığı yok ve gerçekten kötü yazarlar kazanıyor bu işin sonunda ve ortaya "Belki." diyerek koyup isteyerek başladığın emek çalınıyor. 

En kötü olan kısmı ise, seni toplam 200 kişi ya da en kötü 60 kişi okuduğu için bu bilinmiyor. O çalan arkadaş da iyi yerlere geliyor. Ben mi bencillik yaptım yoksa diğerleri verdiğimiz emeği mi anlamıyor bilemiyorum ama tek bildiğim bu camiada emek hırsızlarına ve gerçekten bir hiç olan şeylere değer veriliyor. 

E bu olunca ne oluyor? Kimsenin içerisinde yazma isteği kalmıyor.A bir dakika, size bir kanal önerisi yapıyım hatta alta video koyarım izeyin kesinlikle burdn CS ye selam göndermek istiyorum. Seviliyorsun. Rasgele koydum videoyu isteyen izleyebilir. İzlemeden önce haber vereyim, başkası adına utanabilir siniz, mesela kitabın yazarı (ayş kitap demişim. ÇÖP)


Uzatmıyorum ve bitiriyorum. Zaten isteyen yoruma ya da özelden yazabilir. Biliyorsunuz :D Öpüyorum ve bütün bu yazarları kinim ile lanetliyorum.

 Koca bir çöp yapma ustasınız, ve ben ile sevgili yandalşlarım ise çöp öğütme ustasıyız. 

O zaman hadi çöpleri öğütelim.

Başkıyor muyuz? Ah, evet.. daha yeni başlıyoruz.





Eleştirel GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin