Keadaan yang sangat senyap di dalam rumah banglo 2 tingkat itu kerana manusia di dalam rumah tu dah terbongkang...Hanya seorang sahaja di ruang tamu yang belom tidur.... Manusia nya ialah.....
Seungmin!
"Haih! Asal aku tak boleh tidur ni??"
"Takkan lah aku teringat kan pasal pagi tadi pula!"sambungnya lagi...
Flashback....
Masa Seungmin, Changbin, Jeongin dan Jisung tengah main bola dekat laman belakang..
"Weyh Seungmin! Tangkap lah bola tu!" jerit Jisung...
"Hyung sepak kuat sangat lah!" balas Seungmin...
"Kau yang tak ambiik... Dah lah pergi lah ambik sekarang! " arah Jisung... Seungmin menjeling lalu pergi ambik bola yang berdekatan dengan semak samun tu..
Semasa dia ambil bola tu, dia pun ternampak ada benda berbentuk tangan...
~tolong aku seungmin~
Suara nya kedengaran seperti suara HyunJin.. Jadi dia pun menarik tangan yang meminta tolong di dalam semak tu... Terkedu, terkejut, terkelu apabila dia melihat wajah yang dia jangka HyunJin itu...
Muka hodoh, mata terkeluar, badan berlumuran darah....
Seungmin tidak melarikan diri, malah dia terkaku bagaikan kaki nya di gam oleh gam gajah di situ.... Di fikiran nya hanya terngiang apa yang akan berlaku selepas ini...
Mungkin menjadi bangkai... Atau lain...
Seungmin hanya menutup mata sambil memegang bola... Tiba tiba datang seorang menegurnya...
"Seungmin! Lama nya kau ambil bola!" jerit seseorang yang mungkin dikenali... Seungmin pun membuka mata nya dan melihat kaki nya sudah boleh bergerak... Bayangan makhluk hodoh tadi tidak kelihatan lagi... Hanya dia dan Changbin sahaja ada di situ...
End the flashback....
Seungmin masih trauma dengan kejadian petang tadi... Terngiang pula di kepala cerita JU-ON tadi yang Felix hyung dok terjerit jerit tu... Seungmin menggelengkan kepala..
YOU ARE READING
❝ STRAY KIDS CREEPY ❞
Mystery / Thriller"kau penyebab adik aku terbunuh" "dendam pasti terbalas" "aku akan bunuh korang 1 per 1" "korang takkan tahu siapa aku" [#rank17 ; 240220 📌] [#rank2leeminho ; 27 📌] [#rank2yangjeongin ; 281220 📌] [#rank1kimwoojin ; 180121📌] [#rank8kimseungmin ;...