Stray Kids Creepy 16

669 84 3
                                    

Beberapa bulan kemudian.....



"Huaaa akhirnya. Stray Kids dah bersatu tu semula " Woojin memeluk sorang-sorang ahli Stray Kids.




"Euw hyung. What are you doing now? i so geli-geli gituww" Changbin membuat muka geli ke arah Woojin yang sedang memeluk I.n di sebelahnya.





"Hurm. Jisung hyung?" tanya I.n perlahan sambil kepala menundukkan ke lantai.


"What do you mean Jisung hyung?" tanya satu suara kedengaran dari belakang I.n. I.n pun menoleh ke belakang dan tidak dia sangka





"JISUNG HYUNG !!!!!! HAN HYUNG !!!!! TUPAI HYUNG !!!!!" jerit I.n. Semua nama panggilan Jisung dia panggil. Nasib sikit kalau banyak, memang habis semua dia sebut.





"Eh. Tapi macam mana? Kenapa hyung boleh keluar? Macam mana Stray Kids boleh terima Jisung hyung semula?" tanya I.n pelik.



"Siapa kata kitorang terima dia semula? Wahahahaha" I.n pun melihat semua ahli Stray Kids mencucuk-cucuk bahagian organ Jisung dengan penuh kejam.




"ANDWAE ! NO ! NO ! JISUNG HYUNG !!!!!!!!!"





"I.n i.n ! Waeyo ?" tanya Hyunjin yang berada di sebelah I.n didalam kereta.





"Hyung!!!! hiks hiks" I.n tiba-tiba menangis teresak-esak seperti dia baru sahaja ditimpa sesuatu yang malang.





"Kenapa I.n tiba-tiba nangis ni?" tanya Woojin yang berada di seat depan sebelah Bangchan yang sedang memandu.





Kereta di hentikan kerana traffic light. I.n terus keluar dari kereta dan berlari laju ke arah suatu tempat.





"I.N!!!! WEH I.N NAK PERGI MANA TU WEH!!!" jerit Minho terkejut melihat I.n tiba-tiba keluar dari kereta dan berlari ke arah balai polis(?)






Pelik kang kenapa Minho wujud dalam situasi ni? Ye lah sebulan dah berlalu. Semua dah comeback kecuali Jisung yang masih ada beberapa hari lagi contract dengan Penjara tu. HAHA






"Weh I.n pergi jumpa Jisung tho!!!" jerit Changbin kuat.






"Diam ilerr Bin. Asik nak menjerit je kau ni!" marah Hyunjin





"Biar lah I.n tu. Dia nak jumpa Hyung kesayangan dia lah tu" Bangchan jeling dan meninggalkan I.n di balai polis.





"Jisung hyung !!! Jisung hyung !!!! hiks hiks. I.n rindu Jisung hyung !! hiks" nangis I.n teresak esak dihadapan Jisung yang melihat pelik ke arahnya.






"Dah kenapa kau ni I.n?" tanya Jisung tapi soalan tu tak dijawab








"Ke hyung-hyung kau tu tak bagi kasih sayang lebih?" sambung Jisung lagi dengan nada sindir.








"Jisung hyung !!! hikss hiksss Ta-tad-tadi-i I-i.n" tiba-tiba ayat I.n tergantung sepi kerana dia tengah menangis teresak-esak.







"I.n. Kau kenapa datang sini 1 pagi lepas tu nangis-nangis macam ni. Cuma cakap slow-slow"






"Tadi hikss I.n hikshikss mim-pi hy-ung dah balik se-semula dengan Stra-y Ki-kids. I.n nak Jisung balik semula dengan Stray Kids!! I.n rindu sangat dekat Jisung hyung" I.n cuba untuk menghabiskan ayat walaupun susah difahami.







❝ STRAY KIDS CREEPY ❞ Where stories live. Discover now