Stray Kids Creepy 15

661 89 2
                                    

"Jika kami selidik tidak syak lagi yang cecair yang ada dalam badan Seungmin ialah cecair yang kurang berbahaya. Jadi, keputusan untuk hidup ialah kemungkinan besar.  Kami pihak hospital akan sentiasa memberi rawatan untuk Seungmin. Terima kasih"  Jelas Doktor sebelum pergi meninggalkan Stray Kids.


"Nasib tak bahaya. Kalau bahaya, memang nahas lah siapa yang buat tu aku kerjakan." Kata Bangchan sambil mengurut dada.



XXX hanya menelan air liur mendengar kata-kata Bangchan tadi.



'Stupid! Kenapa kau tak mati awal? kau dah ganggu kerja aku Kim Seungmin!' Desis XXX dalam hati dengan api kemarahan.


× × × × × × × ×

"Apa kau buat ni ! Kau boleh tak buat kerja kau betul-betul. Kau ingat eh, keluarga kau dalam tangan aku. Kau lari, kau dengan keluarga kau sekali mampos!" Jerit seorang yeoja psycho disebelah telinga XXX.



"Then, kau nak suruh aku bunuh terus Seungmin dan I.n?" Tanya XXX sambil menjeling ke arah yeoja itu.



"Ouh yeah. Aku nak kau bunuh Seungmin, I.n dan Irene"


"Irene noona? Dia dah mati kan?" Tanya XXX pelik.



"Kau rasa dia dah mati. Aku rasa dia masih hidup. Ingat! tiga orang ni, aku nak kau bunuh diorang secepat mungkin. Kalau kau perlukan bantuan, bagitahu aku. Biar aku settlekan" Jelas yeoja itu dengan muka bengis plus sinis.


XXX pun melepaskan keluhan dan pergi dari bangunan itu.



"Irene noona masih hidup?" Tanya XXX tak percaya lagi.

XXX berjalan berseorangan di tepi taman permainan.

Tiba-tiba dia ternampak tubuh seseorang yang mungkin dia kenali berada di hadapannya.


"Eh tu macam---"


"Irene Noona!" Jeritnya perlahan agar perempuan yang disebut Irene itu tidak perasan.


XXX pun mengikut jejak yeoja itu sehingga sampai ke rumah.


"Betulah dia! Dia hidup lagi!" Marah XXX tambah dengan perasaan yang tidak percaya.



"Better aku jangan bagitahu Stray Kids yang Irene noona hidup lagi. Kalau tak, I.n akan ajak Irene duduk dekat rumah tu semula" Desis hatinya di belakang tembok luar rumah.

XXX pun balik rumah selepas mengekori Irene sampai ke rumah.


× × × × ×

"Hyung !! Ada belikan tak Bubble Tea yang I.n pesan?" Tanya I.n ceria.

'Masa ni memang kau akan ceria, lepas Seungmin mati. Aku bunuh kau pula. Tapi, sebelum tu aku kene cari plan untuk bunuh Irene' Desis XXX dalam hati.

"Takda"

"I.n tak tanya hyung lah!" Marah I.n sambil menjeling.

XXX pun memberi I.n Bubble Tea yang dipesan tadi.

× × × ×

"Hyung. Minho dengan Felix nak keluar kejap boleh?" Izin Minho kepada Woojin yang sedang mengunyah keropok lekor itu.

"Ha pergilah. Tapi, hati-hati. Dah malam ni. Balik cepat tau!" Pesan Woojin bertalu-talu

Minho dan Felix pun keluar untuk pergi ke bank. Dah pokai lah tuy.

Sedang mereka berjalan di pinggir jalan, mereka ternampak susuk tubuh seseorang yang berhampiran di kedai dessert.

"Eh, tu macam ---" Tegur Felix tidak percaya.

❝ STRAY KIDS CREEPY ❞ Where stories live. Discover now