JEŚLI CZYTAŁEŚ THE ELEMENTS PRZEJDŹ DALEJ DO PROLOGU
Jeśli natomiast nie miałeś okazji zapoznać się z moją poprzednią pracą pod spodem znajdziesz kilka najważniejszych faktów, które wystarczą, żebyś bez przeszkód mógł przeczytać i zrozumieć Fire Kingdom.
UWAGA SPOILERY DO THE ELEMENTS:
Fabuła The Elements kręci się wokół dwójki przybranych braci - Donghyucka i Jaemina, każdy z nich mieszka ze swoją mamą w drewnianym domku w lesie, ale dzielą razem podwórko, kozę z jej koźlątkami, ogród i miłość do natury. Nina (matka Donghyucka), Anna (matka Jaemina) i Jaemin są bowiem Dziećmi Lasu, a Donghyuck jest adoptowanym dzieckiem Niny - Dzieckiem Ognia, które Dzieci Lasu znalazły porzuconego w lesie i przygarnęły, chociaż od stu lat nikt nie widział żadnego Dziecka Ognia.
Donghyuck i Jaemin pierwszy raz wyjeżdżają z Wioski Dzieci Lasu i udają się do Miasta, które jest jedynym miejscem w krainie The Elements, gdzie żyją koło siebie Dzieci Morza, Nieba i Lasu.
Poznają tam Renjuna, który jest Dzieckiem Lasu mieszkającym w Mieście, Chenle i Marka którzy są Dziećmi Nieba, Jisunga i Jeno, którzy są Dziećmi Morza. Przez wrodzone antypatię i przeciwieństwo żywiołów Donghyuck nie znosi Jeno.
Jest to nader problematyczne, ponieważ Jeno lubi Jaemina i chciałby się do niego zbliżyć. Prosi przyjaciół o pomoc i ustalają wspólnie, że Mark będzie spotykał się z Donghyuckiem, żeby odwrócić uwagę Dziecka Ognia od Jeno i Jaemina.
Wszystko udaje się bardzo ładnie, tylko że Mark zakochuje się w Donghyucku. Kiedy idą na Święto Światła do Wioski Dzieci Nieba, która składa się z trzech wysokich wież połączonych na górze tarasami, rozmawiają o Zdolnościach. Są to drobne magiczne umiejętności, które posiada każdy mieszkaniec The Elements w zależności od żywiołu. W krainie istnieje swoisty zakaz używania tych zdolności, dlatego Donghyuck dziwi się, że Mark chce je badać i wykorzystuje je, kiedy są w windzie. Później poznaje rodzinę chłopaka, która składa się z ojca, matki - Gabrielli, która jest dziennikarką i starszego brata Johnny'ego, który studiuje w Mieście.
W tym samym czasie Jaemin jedzie do Jeno, do Wioski Dzieci Morza, która składa się z miliona wysp, połączonych różnymi mostami. Jeno zabiera go do jego ulubionego miejsca - opuszczonej wyspy, na której stoi krater wulkanu, który jest pusty w środku i można do niego wpłynąć od strony morza.
Plan się udaje i już po jakimś czasie Donghyuck zaczyna tolerować Jeno.
Jisung urządza ognisko dla całej paczki. Mark chce wyznać tam Donghyuckowi miłość, jednak kiedy to robi Dziecko Ognia ucieka i wpada na całujących się Jeno i Jaemina.
Sfrustrowany Jeno wykrzykuje całą prawdę o tym, że Mark miał się zająć Donghyuckiem, bo taka była umowa.U zranionego Dziecka Ognia następuje samozapłon. Przed spaleniem wszystkiego ratuje ich Jeno, który używa swojej zdolności i przytula Donghyucka gasząc w ten sposób jego ogień.
Donghyuck budzi się w szpitalu gdzie Mark w końcu wyznaje mu swoje prawdziwe uczucia, Jaemin obwinia za wszystko Jeno, ale finalnie wszyscy się godzą i jego mama Nina mówi mu, że najważniejsi są przyjaciele i ma się ich trzymać.
CZYTASZ
Fire Kingdom (Markhyuck Nomin)
General FictionJeszcze rok temu Donghyuck miał uroczego chłopaka, szczęśliwą rodzinę i paczkę przyjaciół. Dzisiaj to wszystko jest tylko wspomnieniem. Jak chłopak poradzi sobie w nowym świecie, kto okaże się zdrajcą i kim jest zakapturzona postać, która go śledzi...