#sözler3

167 9 1
                                    

1) Adam vardır; yağmur damlalarının bile, kadınının kirpiklerini ıslatmasına izin vermez. Adam vardır; kadının gözleri okyanusa dönüşür de vicdanı dile gelmez.

2) Ben haklı falan olmak istemiyorum. Benden özür de dilemeyin. Ben sizin ne istediğini bilmeyen yanınızla savaşamam.

3) Bakmayın benim güldüğüme ben o kadar alıştım ki artık saklambaç bile oynasam kahkahalarımın arkasına saklanırım.

4) Sokak çocuklarına pamuk şeker dağıtırız. Bak bu seninle bir hayalim.

5) Kendini mutlu et!
İnsan, önce kendi için yaşamalı.. Kendini mutlu et önce. Kimse için gereğinden fazla çaba sarfetme. Ne kadar çok seversen sev, inan bana boşuna. Şunu asla unutma, asla sevdiğin kadar sevilmeyeceksin. Ve şunu da unutma, kimseyi gereğinden fazla değer verme. Ne demişler, gereğinden fazla değer soytarıyı kral eder.

6) Kötülüğünün dokunmadığı biri senden sebepsizce nefret ediyorsa o kendinde olmayan bir şeyin sende oluşundandır, bu kural henüz hiç şaşmadı.

7) Madem olacağı yoktu niye olur gibi oldu.

8) Valla görüşmek isteyen kutupta da olsa yolunu bulur görüşür, merak eden komada olsa bile arayıp sorar bahane arayıp durmak değerli görmemektir.

9) Bir Karadeniz türküsü yankılanıyor beynimin içinde; "Daha kavuşamadan mevlam ayrılık yazmış" diyor. İçim sökülüyor, dağılıyorum.

10) Sevdiklerinizin kıymetini bilin zaman çok çabuk geçiyor.

Gidenlere...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin