#sözler18

62 3 0
                                    

1) Aşk nedensiz de güzeldir.

2) -Giden midir terk eden yoksa kalan mı? Şair derki; "kalan gidenin gitmesine ses çıkarmıyorsa çoktan terk etmiştir..."

3) "Kapıyı hep açık bulacaklarından o kadar emindiler ki bende kapıyı çarpmadım yavaşça kapattım geldiklerinde sürpriz olsun."

4) Yoruldum dedikçe yokuş oldunuz.

5) Even the silence has a story to tell you. Just listen. Listen.
(Sessizliğin bile sana anlatacağı bir hikaye vardır. Sadece dinle. Dinle.)

6) Hayat asla yapmam dediğimiz şeyleri bize ne güzel yaptırdı ama.

7) "Benimle yürümek isteyen benim yolumdan gelir, istemeyen başka sokağa girer. Olay bu kadar basit, ben kimseye yön veremem."

8) İnsanlar patronları odadayken farklı davranıyorlar. İnsanlar yol kenarında bir polis arabası gördüklerin farklı davranıyorlar.. Ancak Allah'ın onları her zaman izlediğini unutuyorlar..! Kuran bize buyuruyor ki; "Nerede olursanız olun, O sizinle beraberdir." Allah'ın varlığını hissedersek işte o zaman davranışlarımızı düzeltiriz..

9) Şu hayatta bir kalbime aldıklarım var. Bir de kaale almadıklarım. O yüzden; kimse masal anlatmasın bana çocukken de dinlemezdim zaten..

10) Adam'lık her erkeğe yakışacak ünvan olmadığı gibi;
Hatunluk'ta her kadının harcı değildir..

Gidenlere...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin