1) Allah bir kapıya kaparsa, bin kapıyı açar. Hiç bir şeyi kafanıza fazla takmayın, dürüst olun, gülümseyin, mutluluk kendiliğinden gelecektir.
2) " Bir gülüyorsun sen, bir gülüyorsun. Tamam diyorum. Dünya bitti. Hadi kapatıp gidelim."
3) Vazgeç seni sürekli iten insanlara sarılmak için çabalamaktan.
4) "O gemi gelmedi İsmail abi, ben gidiyorum."
5) Zeki insanların sevgilisi olmaz.
6) Hiç kimse senin neler yaşadığını, ne derdinin olduğunu bilmez hiç kimse içinde ne ateşlerin yandığını nelerle mücadele ettiğini, senin aslında nasıl bir insan olduğunu bile bilmez ama herkes seni tanımadan hakkında yorum yapmayı çok iyi bilir.
7) "Geceyi güneş siler beni senin hasretin"
8) "Yalnız kaldığım zamanlarda büyüdüğümü fark ettim. Kimin bende ne kadar olduğunu gördüm. En zor sınavımı tek başıma atlatmaya çalıştım, ama olduğumdan çok daha sağlam ayağa kalktım. Kimseden medet ummamam gerektiği anladım herkesi nereye ne kadar koymam gerektiğini öğrendim."
9) Merhaba bunu okuyan. İçinden çıkamam dediğin nelerin içinden çıktın, hatırla. Atlatmam dediğin neleri atlattın. Bu da geçecek merak etme. Hepsi geçecek.
10) Kitapta okumuştum "kimileri 'seviyorum' der, çünkü ezberlemiştir. Kimileri diyemez, çünkü gerçekten sevmiştir." diyordu haklıydı affet ben sana seni seviyorum diyemedim.