1) Unutulmayı hak edeni unutacaksın..
2) Sadece bir kere sarılmak için, kilometrelerce yolu gitmeye değer insanlar var.
3) "Sorun senden mesaj gelmemesi değil, benim hala o mesajı bekliyor olmam."
4) İyi ki üzdüler. Bir şeylerin farkına vardım, insanları tanıdım iyiyi kötüyü gördüm sonra olması gerektiği gibi davrandım değiştin dediler. Kimse kimseyi sevmiyor ama herkesle samimi.
5) "Beni ya sev ya da sevme. Kendimi sevmeyi öğrenmem yirmi küsur yıl sürdü, bir başkasını da ikna edecek kadar zamanım yok."
6) Muhabbet etmeyi çok sevdiğin biriyle artık iki kelime bile edememekte gurbettir.
7) Eskisi kadar özlemiyorum seni, ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor..
Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık.
Biraz yorgunum..
Biraz kırgın..
Biraz da kirletti sensizlik beni!
Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama "iyiyimler" yamaladım dilime.
Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak,
Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni..
Gel diye beklemiyorum artık,
Hatta istemiyorum gelmeni.
Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde.
Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum
Benim derdim yeter bana banane!
Alıştım mı yokluğuna?
Vaz mı geçiyorum, varlığından?
Tedirginim aslında,
Ya başkasını seversem?
İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem..8) Every day is another chance to change your life.
( Her gün hayatınızı değiştirmek için ikinci bir şanstır.)9) Herkesle konuşabilirsin ama sadece bir kişiyle rahatça saçmalayabilirsin.
10) "I believe in you even if you don't.
( Ben sana inanıyorum, sen inanmasan bile.)