Fire

665 44 14
                                    

şarkı 0:37'de başlıyor.

\
/
/
\
/
\
/

Stiles, bir türlü uyuyamamış, Derek'i de uyandırmıştı. Şimdi ikiside yatakta oturmuş, birbirleriyle konuşuyorlardı.

"...kaç yaşında olduğunu hatırlamıyor musun yani...?"Stiles uyku sersemliğini üstünden atamamıştı, yarım saattir konuşuyor olmalarına rağmen. Hatta daha fazla uykusu gelmişti.

Derek'in de durumu farklı değildi. Hatta uyuklamaya bile başlamıştı.

Stiles tarafından dürtülerek uyandırıldı.

Ama o da uyumak üzereydi. Derek'i yanına çekti, başını göğsüne yasladı.

"Seni sevdiğimi söylemiş miydim..?"

Derek kıkırdadı.

"Çok kez..."

"Peki sen cevap verdin mi..?

"Elbette..."

"Tekrar cevap ver.."

"Seni çok seviyorum.

"Bende seni çok seviyorum.."

Gülümseyerek uyudular.

En azından Stiles uyudu, Derek uyurken onu izlemeyi seviyordu. Dudaklarını hafif aralık dudaklara bastırdı.

Ilık ağzının onun ağzıyla teması paha biçilmez bir histi.

Ama Derek'in de uykusu vardı, hiç ayrılmak istemesede o pembe dudaklardan, ayrıldı, ve ona sarılarak uykuya daldı.

----

Derek sabah çalan telefonuyla uyandı.

Stiles'ın uyanmaması için yattığı yerde bedenini kavrayan çarşaftan kurtulmaya çalışıyordu, telefonu kapamak için.
Ama yapamadı, Stiles çoktan uyanmıştı.
"Ne oluyor..?"
Gözlerini bir kez açıp tekrar kapadı, lanet güneş ışığı perdeler kapalı olsa da bir delik bulup girmişti.
Stiles, bir kolunu Derek'in çıplak gövdesinden çekerek sırtını döndü, bandajlar hala çıkmamıştı.
Derek bandajları çıkarıcağını aklına not ettikten sonra, telefonuna ulaştı.
Bilinmeyen bir numaraydı, ve Derek şu aralar aksiyona girmek istemiyordu.
Telefonu az önce olduğu yere koyarak, yattığı yerde kıvrıldı.
Stiles'ın sırtı gözlerinin önündeydi şimdi.
Bir elini gencin omzuna koyarak kendine çevirdi.
"Stiles?"
Sadece homurdandı.
"Hadi bandajları çıkaralım."
Stiles'ın gözleri aralandı.
"Şimdi mi...?"
Çok yorgun gözüküyordu.
"Evet, şimdi."
Stiles, aniden Derek'in üstüne çıktı.
"Beni öpersen, çıkarmana izin veririm."
Derek gülümseyerek gencin başını elleriyle kendine çekti.
Stiles'ın elleri Derek'in boynundaydı.
İnlemeli ve sulu bir öpücükten sonra, Stiles küvette Derek'e arkasını dönmüş, bandajları çıkarmasını bekliyordu.
Pençe izleri boydan boya gencin sırtındaydı, ve kan izleri hala duruyordu. Stiles'ın yaralandığı gün Derek korkudan ne yapacağını şaşırdığı için temizlemeyi düşünememişti.
Derek bandajları çıkarttıktan sonra suyu açtı.
"Kan izlerini temizleyeceğim, canını yakabilir, ama ses çıkartmamaya çalış. Baban hala uyuyor-"
"Ya da bir başka davayı çözüyor."
Stiles başını elleri arasına almış, dizine yaslı bir şekilde Derek'in kanı temizlemesini bekliyordu.

"Yine de sessiz ol."

Derek suyu yavaş yavaş yaralarda gezdirdi.

Stiles'ın canı yanıyordu, ama ses çıkartmayacaktı.

Kan, küvete dolmaya başlayan suyu kirletmişti, hem kan kokmaya, hem de kötü bir görüntü vermeye başlamıştı.

Derek küvetin tıkacını çıkardı.

S T E R E K || DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin