|14|

1.3K 92 107
                                    

5 yıl sonra
Üniversiteye daha yeni girmişken Finn yüzünden asmak bazen eğlenceli,bazen de sıkıntılı oluyor.
"Finn hadi ama derse gitmem gerek!"
"Of Yaren,neden Ingiliz Dili ve Edebiyatı seçtin ki?Benim gibi tiyatro seçseydin var ya off ne güzel olurdu."
"Sen sus da bana toka ver şuradan!" dedim.Oflayarak tuvalete gitti.
"Neden saçımı örüyorsun ki?"
"Daha yakışıklı oluyorsun da ondan!"
"Hey haftasonu Jaedenlar gelecek biliyorsun değil mi?"
"Peki sen yarın Sadielerin geleceğini biliyor musun?"dediğimde gülmeye başladık."Biz neden aynı eve çıktık ki?"diye isyan etti.Toka kutusunu kafasına vurup"Git o zaman da ben Gatenla kalayım!"dedim."Tanrı korusun,tamam ben kalırım!"
"Hahaha,kıskanç!"
"Kıskanç değilim sadece sevdiğim kıza aşığım!"dedi.Onu öpüp"Vay be bunu bir yere yaz lazım olur!"dedim.
En sonunda saçını yapmayı bitirdim.
Açıkça demek gerekirse Finn'in ilk kez saçımı ördüğündeki saç daha güzeldi.

"Finn kabul ediyorum b*k gibi oldu."
"Hadi canım hemen aç saçımı derse yetişmem lazım!!"
"Uf mızmız!"dedim ve hemen saçını açıp salondaki koltuğa oturdum. Kollarımı da çiçek olan çocuklar gibi bağladım.Finn arkadan gelip beni öptü.Pas vermeyince saçımı örmeye başladı."Veeeee Bittii!"diyince telefonunu aldı ve fotoğrafını çekti.
Bana gösterdi.

"Bunu sen yapmış olamazsın Finn!""Ben yaptım ama bunu tartışırsak ikimizde derse geç kalacağız!"dedi ve ikimizde hazırlanmaya gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bunu sen yapmış olamazsın Finn!"
"Ben yaptım ama bunu tartışırsak ikimizde derse geç kalacağız!"dedi ve ikimizde hazırlanmaya gittik.
Hayat çok güzel gidiyor.
Finn Wolfhard ile sevgiliyim.Aynı evde yaşıyoruz.Losers Club ve ST ekibi ile arkadaşı-

"Yaren!Hadi sıra sende!"diye bağırdı Irem.Dalan gözümü pencereden çekip onlara kulak kesildim.
D&C'nin cesaret kısmı gelince"Tamam şimdi Finn'e mesaj at!"dedi.Ona mal mal bakıp"Atsam ne olur zaten bakmayacak!"diye söylendim.
Ne?Yine mi başlıyoruz?Yoksa bunlar sadece hayal miydi?Lanet olsun!

Nothing~Finn Wolfhard~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin