|13|

1K 84 1
                                    

Gecenin bir vakti kendimi Finn ile koltukta uyurken buldum.Ne olmuştu bana?Finn neden yanımda?
Koltuktan doğrulunca Finn de uyandı.
"Hey,nereye?"
"Tuvalete gelcen mi?"dedim ve güldük."Bak,Yaren,ben gerçekten üzgünüm!Bunu yapmamalıydım!"
"Biliyorum."
"Ne?!"
"Uykunda en az yüz kere özür dilerim diye sayıkladın!"
"Akşam ne oldu hatırlıyor musun?"
"Hala nasıl bu kadar sakinim onu anlasam,akşamı hatırlayacağım!
Ah,hatırladım.Evlatlık olduğumu öğrendim ve neden bana bunu soylemediniz diye size kızdım."derken kolumdaki serumu fark ettim.
"Hey biz evdeyiz ama nasıl-"
"Teyzenin tıp okuduğunu unuttun galiba!"
Ah lanet olsun o haklı.
"Ben hala nasıl bu kadar sakinim?"
"Serum+Sen-Ben=?"
"Ah,sakinleştirici!"
"Evet!"
"Bak açıkça demek gerekirse sana hala çok kızgınım ama olamıyorum.
Galiba bir şey ona engel oluyor!"
"Ne gibi mesela!"
"Uf Finn biliyorsun!"
"Senin söylemeni istiyorum!"
"Tamam sana deliler gibi aşığım ama sana kızamıyorum en önemli konu da bile lanet olsun!"dedikten sonra Finn kocaman bir kahkaha attı.Tekrardan omzuma yatıp öylece durduk.
"Bir dakika senin annen ve baban?"
"Abim ile birlikte kız arkadaşında kalıyorlar!"
"Finn!"
"Efendim."
"Sana çok kızgınım pislik!"
"Biliyorum."
"Teyzeme de!"
"Onun suçu yok,sadece benim gibi senin iyiliğini düşünüyordu."dedi.
Gözlerinin içine baktım.Gerçekten de üzüntü vardı.Ona yaklaştım vee-
"Siz uyandınız mı?"dedi teyzem odadan çıkıp."Hey ben sana Peter ile böyle mi yapıyorum!"dedim."Hem ben sana kızgınım!"
"Birincisi Peter benim erkek arkadaşım değil-"
"O zaman niye öpüşüyordunuz?"
"Eski zamanlar....Neyse ikincisi özür dilerim bebeğim!"dedi ve yanıma geldi."Lütfen,ben senin iyiliğini düşünüyordum.Hem iyi tarafından bak,artık annenle babanı görmeyeceksin!"
"Siz beni anlayan ilk iki kişisiniz!"
"Diğerleri kim?"
"Losers Club!"dediğimde ikisi de gülmeye başladı.Bunun üzerine ben de güldüm.
Nasıl bu kadar rahat ve umursamaz olabiliyorum,bilmiyorum ama galiba insan sevdikleri ile birlikte olunca kızgınlığı,kırgınlığı her şeyi unututabiliyir ve yepyeni bir sayfa açıyor.Zor olsa bile...

Nothing~Finn Wolfhard~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin