|7|

1.6K 109 14
                                    

Uykumu bölen şey teyzem olsaydı belki çok sinirli olabilirdim ama Finn beni arıyordu.Telefonumu alıp saate bakınca geç kaldığımı fark edip banyoya koştum.Tipimi ve saçımı düzeltip teyzemden para koparmaya gittim."Teyze lütfen!"
"Senin paran var Yaren!"
"Ama o okul için."
"Of pekala!"
"Sen dünyanın en iyi teyzesisin!"diye bağırıp evden çıktım.Durağa kadar yürüdükten sonra otobüse bindim ve AVM'ye ulaştım.Finn ve diğerleri gelmemişti çünkü ben erken gelmiştim ve hat değiştirmem gerekiyordu.Türkiye hattı kullanamazdım.Biraz maliyetli olsa bile numarayı değiştirdim.
Starbucks'ta oturmuş onları beklerken telefonuma mesaj geldi.
Finn:Biz geldik neredesin?
Ben:Starbucks
Finn:Ok geliyoruz
Kapının zili çaldı ve içeri bütün LOSERS CLUB ekibi girdi.
"Yaren..."dedi ve bana sarıldı Finn.
Ardından diğerleri ile tanışmaya başladım.Wyatt,Sophia....Hepsi çok tatlıydı.Benle de anlaşmışlardı.
Biri olmazsa olmaz soruyu sormazsa olmazdı.Bu şanslı kişi de Jeremy oldu.
"Nerelisin yani milletin ne?"
"Ah,ben Türk'üm.Türkiye yani!"
"Vay be!Orayı hep merak etmişimdir."diye iç çekti Chosen ve kahvesinden bir yudum aldı."Gerçekten de Finn'in anlattığı kadar varmış.Baya iyi birisin Yaren!"dedi Sophia.Utanıp kafamı Finn'e yasladım.Bana kahvesine gösterip kapak kısmını ağzıma tutturdu.Kahvesinin tadı güzeldi ama benimkinin daha güzel olduğunu göstermek için ben de aynısını yaptım.Kahvemi beğenmişti.
Starbucks'dan ayrılınca H&M'ye gittik.Mal mal kıyafetler deneyip kombin yapıyorduk.Hatta Sophia erkek pantolonu,Wyatt de etek giymişti.Baya iyi olmuştu bence shsbs.
Ben ise salak salak gözlükler bulup Finn'e denetiyordum.Bundan hoşlanmasa da güzel oluyordu.

"Baya yakışıklı şuan!"diye söylendi Jack

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Baya yakışıklı şuan!"diye söylendi Jack.Jaeden da ona katılıp güldüler.Finn gözlüğü kafasına takıp"Çok yakışıklı olduğum için beni kıskanıyorsunuz!"dedi.
En sonunda ayrılma vakti gelince Finn ve ben araba beklemeye başladık.Bu sırada ben Finn'in ifşalarını çekiyordum.

Bu sırada ben Finn'in ifşalarını çekiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bence bu hali ile de baya yakışıklı ssjsj.Araba gelince bunları ona gösterdim."Ya Yaren sil şunu!"
"Hayır ya anı kalsın!"
"Yaren!"
"Uf tamam ama sadece bunu silicem!"
"Yaren!"
"Of tamam yaa!"diye mızıklanınca "Tamam silme ama intikam alıcam!"

dedi.Saçlarındaki kıvırcıklar ile oynayıp omzuna kafamı koydum ve eve kadar böyle gittik.
Eve gelince teyzem ne olduğunu sordu.Tabii ki anlatmadım ama belli ettim ki o da anladı.Bana,ben gelmeden önce bir oda hazırlamış.Ben de artık o odada kalacakmışım bu nedenle geceyi orada Finn ile yazışırken geçirdim.
........
F:Yarın başbaşa kalalım mı?
B:Olur
F:parka buluşalım
B:tmm
F:seni seviyorum prenses
B:Ben de seni prens♡

Nothing~Finn Wolfhard~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin