Saat gecenin 4'ünde bildirim ile uyanmak gerçekten korkutucu.
Telefonu almak için komidinime ulaştım.Ekranın parlaklığını yükselttim ve mesajın Finn'den olduğunu gördüm.Elektrik çarpmış gibi Instagrama girip mesaja görülme attım. Finn:Hey naber?
Ben:Iyi ama sanki biraz geç değil mi🤔
Finn:Saat akşam 7
Ben:Ah pardon,burada saat sabah 4'te
Finn:Ah özür dilerim!
Ben:Asıl ben özür dilerim
Finn:Seni biraz tanımak istiyorum
Ben:Soru cevap çekilinde olursa daha iyi olur sanki🤗
Finn:Ayn,o zmn ilk soru:Yaşın kaç?
Ben:Yaşım 15
Finn:Doğum tarihin?
Ben:12 Ocak
Finn:Peki nerede yaşıyorsun?
Ben:Turkiye/Kocaeli
Finn:Burcun?
Ben:Senle aynı burçtanız Oğlak
Finn:Güzel❤Galiba seninle anlaşacağım
Ben:Nasıl oluyor da abinin açtığı bir mesajdaki kız ile konuşuyorsun yani yanlış anlama,o kadar çok kızdan mesajın varken
Finn:Bilmiyorum ama galiba sana kanım kaynadı.
Ben:😊
Finn:Uykunu böldüğüm için özür dilerim
Ben:Önemli değil
Finn:Iyi uykular Yaren
Ben:Iyi geceler Finn
Uykuya devam...
Saat sabah 7,yine efsane alarmım çalıyor ve yine evde tekim.Harika bir güne başlangıç!Hemen hazırlanıp servisin gelmesini bekledim.Yaklaşık 3dk sonra müzik seslerinin yükseldiğini duyunca zaten geldiğini anladım.Genellikle bizim serviste bayram oluyor.
Sınıfa gelince yüzümdeki mutluluğu gören Irem,Buse ve Berrin oturduğum sıraya gelip sorular sormaya başladılar."Ne oldu?"
"Yoksa Emre ile sevgili mi oldunuz?"
"Oha ben ondan hoşlanmıyorum ki!"
"Finn mesaj mı attı yoksa!"dedi Berrin.Gözlerimi açarak ona baktım.
"H-Hayır sadece çok istediğim bir filmi aldım-"derken içeri Ingilizce öğretmeni olan Burcu Hoca girdi.
"Good Morning Everyone,please sit and open your notebook!"dedi.Daha sonra dilimize geri döndü."Bugün çok farklı bir şey yapacağız,istediğiniz bir ünlü hakkında bilgilendirme yazısı yapacaksınız.Dersin sonunda paragrafını grammer hatasız bitirenlere bir sürprizim var."dedi.Herkes kalemlerini çıkarıp yazmaya başladı.Yazmak istediklerimi gözden geçirmem gerekti ama yazacak tek kişi vardı:Finn!
Dersin ortalarına doğru paragrafımı bitirip Burcu Hocaya götürdüm. Sadece göz gezdirip beni tahtaya çıkardı ve okutmaya başladı.
.........
I love him because he is the best actor and singer for me.Thanks for listening!
Okumayı bitirdiğim zaman Irem ve Buse bana gülüyordu.Onlara aldırmadan Burcu Hocaya döndüm.
"Yaren yazdığın paragrafa bayıldım yani o kişi hakkında bu kadar şeyi nasıl biliyorsun,bilmiyorum ama bu harikaydı.Galiba sürprizi sana vereceğim!"dedi.Ona gülümseyip yerime geçtim ve diğerlerini dinlemeye başladım.Sıra Buse ve Irem'deydi.Okuduklarında grammer hataları baya anlaşılıyordu.Bir dakika onlar da Finn'i yazmıştı.
......
And finally Yaren sent message to him!
Bütün sınıftakiler gülmeye başladı. Burcu Hoca onları susturdu."Bence şimdi defteri açıp grammer çalışın, bazılarının kulağı kanadı."dedi ve bana göz kırptı.Utancımdan yerin dibine girmişten Burcu Hoca sayesinde zirveye çıktım.Irem ve Buse ise üzgün üzgün yerlerine geçti.
Ders çıkışı Burcu Hocanın yanına gelip sürprizimi sordum."Aslında senin ingilizcen şuan okulun en iyi ingilizcesi.Bu nedenle seni ingilizce konuşan biri ile instagramdan tanıştıracağım-"
"Burcu Hocam,benim zaten tanıdığım biri var hatta konuşuyoruz!"
"Gerçekten mi?Bu harika!O zaman senden bir ricada bulunacağım.Lütfen Irem ve Buse'ye söyle azıcık ders çalışsınlar.Tamam,ergensiniz. Erkeklere meraklısınız ama bunlar geçici.Lütfen böyle de!"diye yalvardı. Gülümseyip sınıfa gittim.
Berrin beni kapının önünde bekliyordu."Yaren sana acil bir şey anlatmam lazım!"dedi ve beni bahçeye çekti."Berrin ne oldu?"
"Yaren acilen Irem ve Buse ile olan bağımızı koparmalıyız!"
"Neden?"
"Vay bizimkiler de buradaymıs!"diye bağırdı karşıdan gelen Irem,yanındaki Buse ile."Neden derste onu söyledin?"
"Neyi?Ah,Finn'i mi?"
"Hayır mesajı!"
"Ah,bilmem!"
"Biz arkadaşız ve sırlarımızı söylemeyiz!"
"Öyle mi?Iyiymiş!"dedi ve arkasını dönüp gitti.Giderken"Bitti Irem ve Buse artık birlikte değiliz!"diye bağırdım.Arkalarını dönüp bana baktılar ve sinirli sinirli gittiler.
Okulun yorgun temposundan kurtulunca servise bindim.Yine şamata vardı ama ben onları aldırmadan müzik dinliyordum.
Saat 16.38'di.Muhtemelen Finn uyanmıştır diye ona mesaj attım.
Finn nasılsın?
Görüldü
Finn:Iyiyim okula gitmek için hazırlanıyorum
Ben:Ben okuldan çıktım bile
Finn:Instagramında bir şey farkettin mi?
Ben:Ne gibi
Finn:Bak da gör:)
Dm'den çıkıp profilime girdim.
@finnwolfhardoffical seni takip etmek istiyor.
Ne?Inanamıyorum!
Ben:Finn sana inanamıyorum
Finn:Hey istediğim kişiyi takip ederim
Ben:evet doğru
Finn:Hey sen iyi misin?
Ben:Evet yani hayır😑Off hayır değilim.Bugün malların tekine rezil oldum.
Finn:Ne oldu?
Ben:Boşver
Finn:Hadi ama
Ben:Off tamam bugün ingilizce dersinde sevdiğimiz ünlü hakkında yazı yazacaktık.Ben seni yazdım.Sonra sınıf sana mesaj attığımı öğrendi fln
Finn:Bunun için mi rezil oldun sjsns😂
Ben:Komik mi?
Finn:Tamam üzgünüm ama illaki iyi birşey olmuştur.
Ben:Evet oldu.Ingilizce öğretmeni benim okuldaki en iyi ingilizceye sahip olduğumu söyledi ve bana ingilizce konuşan birini bulacağını söyledi
Finn:sen
Finn:ns
Finn:dedin
Ben:Finn iyi misin
Finn:Evet
Ben:Hayır dedim çünkü seninle konuşuyorum.
Finn:❤
Finn:Neyse benim okula gitmem gerek akşam konuşuruz
Ben:Bb🌟
Finn:bb⭐
Oha Finn bana kalp attı.Ne oluyo lan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing~Finn Wolfhard~
Fiksi PenggemarD&C'nin cesaret kısmı gelince"Tamam şimdi Finn'e mesaj at!"dedi.Ona mal mal bakıp"Atsam ne olur zaten bakmayacak!"diye söylendim. En azından öyle zannediyordum.