0.2

1.1K 24 44
                                    

- Shawn is online -

- Gizli Numara is online -

Gizli Numara: Selam bebeğim.

Shawn: Bebeğim?

Gizli Numara: Demedim say.

Shawn: Bence de.

Gizli Numara: Neyse ben kaçayım.

Shawn: Keyfin bilir.

Görüldü: 15:41

Camila

Shawn beni tanıyacak diye ödüm kopuyordu. Ayrılmamızın üzerinden 2 sene geçmişti. 2016'da ayrılmıştık. Zamanında çok büyük bir hata yaptı. Şu an yeni albümündeki çoğu şarkının bana yazılı olduğunu biliyorum. Beni hala sevdiğini de biliyorum. Hailey ile beni unutmak için çıktığını sonra da Hailey bunu öğrendiğinde Justin ile çıktığını da. Bunlar çok saçma. Shawn'ı yaptığı o hatadan sonra affetmemek için elimden geleni yaptım. Hala da yapıyorum. Kendimden tam 9 yaş büyük biriyle çıkmamdan da yeterince belli olmuyor mu? IKWYDLS şarkısı kimsenin bildiği gibi güzel bir şarkı değil. Kimse kamera arkasında neler döndüğünü bilmiyor.

~

2015 Yılında Olanlar
(Yazarın ağzından)


Shawn ile Camila tam olarak 2013 yılından beri tanışmaktadır. Yani bu zamana kadar 5 yıl. 2013 yılında tanışan bu iki yetenekli sanatçı birbirlerine ilk görüşte bir şeyler beslemeye başlamıştır. İkisi de müzik ile yakından ilgilenen insanlardır. Bunun sayesinde de beraber çalışmaya başlamışlardır. Bu çalışma süresi zarfında tabii neler olduğunu kimse bilemez. Medyaya hiç bir zaman çiğneyecek sakız vermediler normal olarak. Herkes çok yakın olduklarını biliyordu. Ama hiç bir zaman, sevgili oldukları düşüncesini öne süremediler. Bazı fotoğraflarda yakınlaşma görülmesine rağmen hiç bir zaman kimse bunu kanıtlayamadı. Ama tabii ki bu sadece medyaya yansıyan kısım. Biraz gerçeklerden konuşalım arkadaşlar.

~

Shawn ve Camila birbirine sırılsıklam aşıktı. Hiç bir şey aralarına giremeyecek kadar. Herkes Camren gerçek diyip duruyordu. Camila ve Lauren her zaman çok iyi dosttu. Hiç bir zaman aralarında böyle bir şey geçmedi. Hatta tam tersi söz konusu bile olmadı. Gruptakiler Camila ve Shawn'nın çıktığını biliyordu. Ama kimse medyaya bununla alakalı bir şey anlatmıyordu. Anlatmazdı zaten. Bir şekilde Camren şipini Lauren ve Camila ortaya attılar. Ve bu şekilde Shawmila'nıj sadece dostluktan ibaret olduğunu insanlara inandırdılar. Tüm Reflection Tour sırasında hem dans ederken hem şarkı söylerken biraz samimi hareketlerin göstergecileri oldular. İnsanlar iyice buna inanmıştı. 2014'ten 2015'e kadar bu devam etti. Camila Lauren'nın (Gruptaki değil) Shawn'nın eski sevgilisi olduğunu biliyordu. Hatta ona karşı güçlü bir kin duygusu içerisindeydi. Ama Shawn'a güveni sonsuzdu. Onu sevmediği hakkında hiç bir kuşkusu yoktu. Onu sevmediğinden emindi.

2015 Yazında Olanlar
(Yazarın ağzından)

Camila ile Shawn ayrı evlerde kalmaktadır.

Camila Shawn'a mesaj atar;

Camila: Shawn!

Shawn: Efendim bebeğim?

Camila: Ben bu gece gruptakiler ile bara gideceğim. Sen de gelir misin?

Shawn's Sextape / ShawmilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin