ŞOK ŞOK ŞOK HABER! ÜNLÜ GENÇ ŞARKICI VE SÖZ YAZARI OLAN SHAWN MENDES YARIN HANDWRITTEN ADLI ALBÜMÜNÜ YAYINLIYOR! ÇOĞU HAYRAN MUTLULUKTAN AĞLARKEN KAMERALARA YAKALANDI!
Camila'nın Ağzından
Demek ilk albümünü yayınlıyordu. Bu kadar çabuk mu? Bunu beklemiyordum. Gerçekten, bu hesapta yoktu.
Yazardan
Ertesi gün Camila, müzik markete gidip albüm sırasında bekledi. Çoğu hayran yüzünden kuyruk doluydu. Kafasındaki yüzünü kapatan şapkayı çıkardı.
"HEY ÇOCUKLAR! BEN CAMILA CABELLO!"
Tüm hayranlar ona döndü. Kuyruk dağılsın diye yapmıştı. Ama sanırım pişman olmuştu. Çünkü herkes ona doğru imza için geliyordu. İçinden "Aferin Karla(!)" diye geçirdi.
Hayranlara imza verdikten sonra kuruğun arasından sıvıştı ve bir albüm kaptı. Olamaz! Shawn da gelmişti. Hızlıca kasaya doğru koştu ve kafasını örttü.
"Merhaba! Bu albümü almak istiyorum da, fiyatı ne kadar?"
"Vaay! Camila, demek en yakın dostunun albümünü satın alıyorsun. Ama neden? Sana hediye etmedi mi?"
İçinden " Ne dost ama(!)" diye geçirdi.
"Verdi tabii, ama sadece küçük bir katkım olsun istedim."
"Ne cömertsin Camila! Fiyatı 35$."
Ne kadar da ucuz(!) Gerçi normal bir fiyattı. Parayı ödedikten sonra fişi alırken kasiyer bağırmaya başladı;
"HEY SHAWN! BAK BURADA KİM VAR!"
Camila şu an kasiyeri öldürmemek için sadece bir neden istiyordu. Tek. Bir. Neden.
Shawn hızlıca kasaya geldi. Camila'nın kolundan tutup önüne çevirince ağzı açık kaldı.
"C-camila?"
"Aa merhaba Shawn! Sadece bir albüm alıyordum. Bilirsin, katkı için."
Camila, Shawn'nın ona bakarken onu özlediğini farketmişti. Ama kendinden ödün vermedi.
"Anladım Camila. Tamamdır, iyi dinlemeler. Umarım beğenirsin."
Camila, sadece kafasını sallamakla yetindi. Arkasını dönüp eve doğru yol aldı. Albümdeki şarkıları dinlemeye başladı.
Act Like You Love Me.
Beni seviyormuş gibi davran.İşte bu şarkı. Kalbini burkmuştu.
"Teşekkürler Shawn. Bana aşkın gerçek olmadığını öğrettiğin için. Teşekkürler."
Never Be Alone dinledikten sonra artık kalbinin kaldıramayacağını anlamıştı. Albümü ortadan ikiye kırdı ve çöpe attı.
Shawn, Camila'ya albümün nasıl olduğunu sormak için kapısının önüne gelmişti ki, kapıdaki çöpün içinde kendi resmini gördü. Bu resmi değildi. Kırılmış bir Handwritten albümüydü. Gözlerinin dolduğunu hissetti. Hızlıca orayı terk etti.
Shawn ne sulu göz oldun olum aq
Kısa bölüm yaptwm kızmayn canlarıö
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shawn's Sextape / Shawmila
Fanfiction"Bana inanmıyorsun Camila." "İnanmak için tek bir sebebim bile yok Shawn." "O zaman neden buradasın?" "Çünkü aşk, mantık işi değil. Kalbime istediğini veriyorum."