Eve geldiğim gibi kendimi yatağıma attım. Açıkçası bugün içinden çıkacağımı da düşünmüyordum. Kendimi uykuya bıraktım. Bu sefer çok yorgun olduğum için anında uyumuştum. Oysa hiç bir şey yapmamıştım.
Su içmek için ayağa kalktım ve telefonumu alıp aşağıya doğru ilerledim. Mesajlarımı kontrol ettim. Shawn gerçekten sinirliydi anlaşılan.
"Arkadaşların telefonunu elinden almalı."
"İlk beni sevdiğini söylüyorsun sonra da red ediyorsun."
"Sabah bir kalkıyorum yoksun. Yerine sadece aptal bir not bırakmışsın!"
"Beni deli ediyorsun Camila!"
İşte bu sefer bir şey diyemezdim. Gerçekten haklıydı.
Bipolar mıydım? Yüksek oranla evet.
Yatağıma geri döndüm ve telefonumu kapatıp yanımdaki masanın üstüne koydum. Ömrüm boyunca yatmak istiyordum sanırım. Tamamen rahat bir pozisyonda olduğuma karar verdiğim anda gözlerimi kapattım. Fakat ne yazık ki fazla uzun sürmemişti. Zilin sesi ile söylenerek kalkıp aşağıya indim.
En sinirlendiğim şeylerden biri de yanlış anlarda zilin ya da telefonun çalmasıydı. Bir keresinde Shawn ile tam yakınlaştığımızda annesi aramıştı. İnanabiliyor musunuz? Tam da öpüşecekken!
Kapıyı açmamla şok geçirdim. Gerçekten bunu beklemiyordum. Ufak bir sevinç çığlığı attım.
"Taayyloorr!!"
"Baby Ccc!!!"
Sevinçle birbirimize sarıldık. Onu son doğum günümden beri görmüyordum. Beni neşesi ve enerjisiyle mutlu edebilen nadir insanlardandı.
"Hadi hadi! İçeri gel Tay."
İçeri girerken konuştu.
"Tanrım! Seni gerçekten çok özlemişim Camz."
"Ben de tatlım. İçecek ya da yiyecek bir şeyler ister misin?"
Düşündü ve söyledi. "Soğuk bir kış gününde ne iyi gider ki? TABİ Kİ CAMILA'NIN MÜKEMMEL BOL SÜTLÜ LATTE'LERİ!"
Sesli bir şekilde güldüm.
"Evett tabii ki Tayyz! Hemen yapıyorum."
Güldü.
Ben de yaparken bir yandan sohbet kurmaya çalışıyordum.
"Ee Tay, işlerin nasıl gidiyor?"
"İdare ediyorum Camila. Albümü çıkarmadan önce turu yapacağım."
"Albümün adı ne bakalım?"
"Doğum yılım." Bunu derken bilemeyeceğimi düşündüğü için kıkırdadı. Hadi ama Taylor! Benim ben! Eski fanlarından Camila?
"1989 yani değil mi Tay?" Bu cevabıma karşılık güldü.
"Eski fanlarımdan olduğunu unutmuşum Camz, üzgünüm!"
"Sorun değil TayTay, benimle düet yaparsan seni affedebilirim." Bu dediğimde ciddi değildim o da biliyordu.
"Gruptan ayrılırsan belki ha?"
Ne yani bilmiyor muydu?
"Duymadın mı Taylor? Gruptan ayrılma sözleşmemi imzaladım bile."
"Ne!?"
Koşarak yanıma -mutfağa- geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shawn's Sextape / Shawmila
Fanfiction"Bana inanmıyorsun Camila." "İnanmak için tek bir sebebim bile yok Shawn." "O zaman neden buradasın?" "Çünkü aşk, mantık işi değil. Kalbime istediğini veriyorum."