0.8

614 23 9
                                    

Shawn

Camila'nın benden bir anda bu kadar uzaklaşıp iğreneceği aklıma hiç aklıma gelmezdi. Deseler inanmazdım. Yaptığım şeyi kabullenemiyordum. Onun bana yaptığını hayal bile edemiyordum. Yıkılırdım. Ve o şu an, ona yazdığım bir albüm dolusu şarkıyı kırıp atmıştı. Haklıydı.

Camila

Gördüğüm sahne aklıma geldikçe iğreniyordum. Bana beni sevdiğini söylemişti ama sonra aldattı. Şimdi ise bana şarkılar yazıyordu. Biri bana mantığın nerede olduğunu anlatabilir mi? Yoksa ben kafayı yiyecektim. Hayatım şu an çok boktan bir durumda. Kafam allak bullak. Albümü beğenmediğim için değil, canımı acıttığı için kırmıştım. Henüz bunu kaldıracak kadar güçlü değilim Shawn, üzgünüm.

2 Ay Sonra

2 ay. Evet, tam 2 aydır evden doğru düzgün çıkmıyorum. Telefonlara ve mesajlara bakmıyorum. Sosyal medya hesaplarım menajerimin kontrolü altındaydı. İyice zayıflamıştım. Gözaltı torbalarım hayatımda ilk kez bu kadar morarmıştı. Kendimi güçsüz hissediyordum. Telefonumu açmaya korkuyordum. Ama yapmam gerekiyordu. Küçük beyaz masanın üzerindeki telefonu elime aldım ve açtım. Sayamayacağım kadar cevapsız çağrı ve mesaj vardı. İç çektim. Mesajlara göz gezdirdim.

Shawn

Seni merak ediyorum. Salı / 00:28

İyi misin? Salı / 04:02

Belki de boşvermeliyim. Çarşamba/10:46

Ama yapamayacağımı biliyorsun Mila. Perşembe/16:12

Galiba sadece zamana ihtiyacın var. Dikkatli ol. Kendine iyi bak. Cuma / 06:57

Hala nasıl umursuyor anlamış değilim. Görüldü attım.

Lauren

Bu Cuma sonra stüdyoda ol. Şarkıları kaydedeceğiz. Biz yazdık. Pazartesi/14:16

Cidden bu iş fazlasıyla canımı sıkıyordu.

Camila: Tamamdır.

-

Taylor

Yeni yapacağım tura davetlisin Baby Cccc! Hem Shawn'ı da davet ettim. Eğleneceğiz. :) Cuma /18:34

Camila: ÇOK SEVİNDİM TAY!! TEŞEKKÜRLER <3

Saçmalamayın tabi ki çok sevindim(!)

Yarın kızlarla stüdyoda buluşacaktık. Bunu istemiyordum fakat başka şansım da olduğu söylenemezdi.

KISA OLDU AMA MUTLAKA DEVAMI GELECEK PİPILCIKLARIM SİZİ SEVİYOM MWAH

Shawn's Sextape / ShawmilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin