Aradan tam 1 yıl geçti ama buradayım ballarımm
Camila
Taylor'ın beni turuna çağırmasına gerçekten mutlu olmuştum. Belli ki beni düşünmüştü. O gerçekten güzel bir kalbe sahip. Tek sorun turda Shawn'ın da olmasıydı. Ama ondan kaçamazdım. İkimizin de bir kariyeri var ve büyümeye çalışıyoruz. Yolun başındayız. Birbirimizi görmek zorundayız. Katlanmalıyım.
Yazarın Ağzından
Camila, stüdyoya gitmek üzere sabah erkenden kalktı. Yüzünü yıkadı ve kendine "Halledebilirsin" diye tekrarladı. Üzerine; beyaz salaş bir buluz, dar paça kot pantolon ve siyah uzun salaş bir hırka giydi. Yulafını kasesine doldurdu ve üzerine süt koyup yumuşamasını bekledi. O sırada saçlarını taradı ve salık bıraktı. Yüzü perişan görünüyordu. Günlerdir evde yalnızdı. Yüzüne kendi renginde bir fondöten, gözaltlarına da kapatıcı sürdü. Rimel ve bir lip gloss bunun üzerine yeterliydi. Mutfağa döndü ve televizyondan magazin kanalını açıp ağzına bir kaşık yulaf ezmesi attı.
"FIFTH HARMONY GRUBUNDAN LAUREN JAUREGUI YENİ ALBÜMLERİ ÜZERİNDE ÇALIŞTIKLARINI ONAYLADI! HAYRANLAR OLDUKÇA HEYECANLI! BAKALIM BU SEFER BİZİ NASIL ŞAŞIRTACAKLAR!?"
Camila kendi kendine "Sanki bu zamana kadar çok şaşırttık" diyerek söylendi. Grubun elde ettiği başarılarda kendi payı yokmuş gibi hissediyordu. Hatta gruptan çıktığında, başarısız olacağından korkuyordu. Telefonu çaldı. Arayan annesiydi. Açmak istemiyordu fakat başka çaresi de yok gibiydi.
Camz: Alo?
Sinu: Cami? Tanrı aşkına! Kaç gündür nerelerdesin Camila? Seni çok merak ettik.
Camz: Ben iyiyim anne. Merak etme.
Sinu: Sesin pek öyle demiyor Camila, yeme beni. Ben senin annenim! Her şeyi hissederim.
Camz: Pekala...
Sinu: Anlat bana Camz!!
Camz: Um... Shawn ile ayrıldık?
Sinu: NE!? NE DEMEK BU ŞİMDİ!? NOLDU?
Camz: Anne bunları daha sonra konuşalım mı? Pek uygun bir zaman değil, bir yere yetişmem lazım.
Sinu: Ama Cami-
Arama sonlandırıldı.
Sırtını mutfak tezgahına yasladı ve derin bir iç çekti. Bu kadar canının yanacağını bilmiyordu. O sırada televizyona odaklandı.
"SHAWN MENDES'İN YENİ ALBÜMÜ OLDUKÇA İYİ İŞ ÇIKARDI. KENDİSİYLE OLAN RÖPORTAJIMIZ ŞİMDİ SİZLERLE! BAKALIM GENÇ ŞARKICI BU ALBÜMÜ HAKKINDA NELER SÖYLEYECEK!?"
X: Evet Shawn. Bu senin ilk albümün. Şarkılar hakkında neler söyleyeceksin?
S: Dediğin gibi dostum bu benim ilk albümüm. Bu işte daha yeniyim. Şarkılar hakkında şunu söyleyebilirim. Hepsi birbiriyle bağlantılı. Albümün tamamı yoğun bir duygudan oluşuyor.
X: Şarkılar biriyle mi alakalı? Yoksa kurgu mu?
S: Hadi ama! Bana bunu sorma, orası da bana kalsın. (Güler)
X: İstediğin gibi olsun Mendes.
Camila televizyonu kapatır.
Elindeki yarım kalmış yulaf kasesini kaşığı da içine atarak tezgaha koydu ve ağzını sildi.
"Kendi albümünü yazma vakti şimdiden geldi."
Camila'nın ağzından
Evden arabayla uzaklaştım. Bitkin hissediyordum. Stüdyoya 20 dakika geç kalmıştım. Dürüst olacağım. Sikimde bile değil. Evet, biraz argo oldu. Ama küfür duyguları güzel ifade ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shawn's Sextape / Shawmila
Fanfiction"Bana inanmıyorsun Camila." "İnanmak için tek bir sebebim bile yok Shawn." "O zaman neden buradasın?" "Çünkü aşk, mantık işi değil. Kalbime istediğini veriyorum."