Önceki Bölümden Hatırlatma
"Duymadın mı Taylor? Gruptan ayrılma sözleşmemi imzaladım bile."
"Ne!?"
Koşarak yanıma -mutfağa- geldi.
Yeni Bölüm
Taylor dediğim şeyleri inanamadığı için bir şok geçirdi çünkü böyle bir şeyi dememi beklemiyordu. Ve bu gerçekten çok normaldi. Kahve yaparken bir yandan da anlatmaya başladım:
"Taylor belki ben biraz fazla alınganım bilmiyorum ama grupta dışlandığımı hissediyorum ve biliyorsun ki hiçbir zaman müziğime önem vermediler grubun başarılı olduğu tek şey sandalye dansı yapmak resmen."
Taylor beni onaylarcasına kafasını salladı.
"Sana tanıştığımıza ilk günden beri O grubun sağlıklı ve düzenli olmadığını söylüyorum Camila." dedi.
Haklı olduğunu bildiğim için bir şey deme gereksiniminde bulunmadım. Kahveleri yapıp salona doğru yürümeye başladım ve Taylor da peşinden gelirken konuşmaya devam ediyordu.
"Ee Shawn ile nasıl gidiyor?"
Derin bir iç çektim ve o an gerçekten iyi gitmediğini anladı.
"Sakın düşündüğüm şeyi yaptığını söyleme Camila." dedi.
Ne kadar söylemek istemesem de zorundaydım.
"Ne yazık ki evet, düşündüğün şey Taylor, biz ayrıldık."
Böyle bir şey dememi beklemiyordu çünkü düşündüğü şey en fazla kavgalı olduğumuz falandı.
"İnanamıyorum! Neden ayrıldınız?" dedi.
"Bunu söylemek her ne kadar kolay olmasa da, Shawn beni aldattı Taylor."
Taylor gerçekten şok üstüne şok yaşıyordu.
"Camila ciddi misin yoksa dalga mı geçiyorsun?"
Keşke gerçekten şaka yapıyor olsaydım.
"Ne yazık ki şaka yapmıyorum Taylor ve işin kötü tarafı onu hala seviyor olmam."
Taylor dediklerimi duyunca gerçekten üzülmüştü bunu hissetmiştim. O gerçekten herkesin sahip olması gereken bir arkadaştı. İlişki konusunda tecrübeli olduğu için verdiği tavsiyeler her zaman doğruydu. Bu yüzden bu konuları sadece onunla konuşabiliyordum.
"Peki Shawn'ın yeni albümündeki şarkıları dinledin mi Camila?"
Yarısını dinleyip geri kalanında ağladığım için albümü kırıp çöpü atmam dan bahsetmeme gerek yoktu bence.
"Evet sayılır, yarısını dinledim ve nedense çoğu da yaşadığımız şeylerle ilgili."
"Shawn seni gerçekten isteyerek mi aldattı Camila? Çünkü eğer isteyerek aldattıysa senin hakkında bu kadar şarkı yazması ve bunları yayınlaması sence de biraz saçma değil mi?
Bunu ona gerçekten nasıl açıklayabileceğimi bilmiyordum çünkü ben bile hala olayın şokunu atlatamamıştım. O kadar fazla gelmişti ki bu olay.
"Kızlarla bara gittiğim geceyi hatırlıyor musun? Sana o gece mesaj atmıştım."
Başını olumlu bir şekilde salladı.
"O gece bar çıkışında Shawn'ın evine gidecektim ve geceyi beraber geçirecektik Shawn'ın demesine göre o gece kendisi gayet güzel bir şekilde sarhoş olmuş."
~
Taylor'a olanları detaylı bir şekilde tamamen anlattım. Tabii, o da çok şaşırmıştı. Anlatırken aslında olayın o kadar da küçük olmadığını anlamıştım. Shawn ile beraberken geleceğe dair planlarım vardı. Fakat şu an gerçekten aklımda ileriye yönelik ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu. Austin ile ayrıldıktan sonra kendimi tamamen Shawn'a adamıştım. Peki şimdi ne yapmalıydım?
"Peki şu an ne yapmayı düşünüyorsun Camz?"
Bir an Tay benim aklımı okumuyor mu diye düşünmedim değil.
"Hiçbir fikrim yok, gerçekten kendimi zamanında Shawn ile beraber ilerleme fikrine o kadar kaptırmışım ki. Ne yapmalıyım bilmiyorum."
Taylor'ın gözleri aklına bir fikir gelmiş gibi parladı.
"Şimdi beni dikkatli bir şekilde dinle Camila."
Başımı olumlu yönde salladım.
"Uzun bir süre aşk ile ilgili ne varsa kendinden ve hayatından uzak tutman gerek. Sadece kariyerine odaklan."
Bunu nasıl daha önce düşünmemiştim. Kendime kızıyordum.
"Eğer biriyle bir ilişki olacaksa zaten olur sadece zamana ve akışına bırakman gerekiyor. Bu ara Shawn ve kızlarla ilgili şeyleri düşünmemeyi çalış. Kendi kendini mutlu et, kitabını al sahile git oku. Şarkını aç bir araba yolcuğu yap. Tatile git. Ama en önemlisi duygularını kaleme dök, hüznünü sanata dönüştür."
Taylor bana o kadar haklı gelmişti ki gerçekten bunları daha önce düşünmediğim için kendime kızdım. Bunları düşünmeye devam edeceğimi biliyordum ama nereye kadar devam edeceği hakkında hiçbir fikrim yoktu. Sonuç olarak düşünerek elime bir şey geçmediğini fark ettim. Çünkü bu hayatı ben yaşıyorum ve gülmesi gereken benim. Her ne kadar bazı olaylar kafama takılsa da ben üzülürken, insanlar gülüp hayatlarına devam ediyor. Shawn ne kadar üzüldüğünü söylese bile aslında o da şu an duygularını sanata dönüştürdüğü için başarı elde ediyordu. Neden kendimi geliştirmek yerine insanları kafama takmam gerekiyormuş gibi hissediyorum? Ama kararlıydım bu hikayede üzülen taraf ben olmayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shawn's Sextape / Shawmila
Fanfiction"Bana inanmıyorsun Camila." "İnanmak için tek bir sebebim bile yok Shawn." "O zaman neden buradasın?" "Çünkü aşk, mantık işi değil. Kalbime istediğini veriyorum."