part 15

427 21 0
                                    

P.O.V Nils

Ik en Jasmine hebben al een weekje we hebben eindelijk na al die tijd. Met owen is het gelukkig ook weer goed. Hij heeft met Aysu vriendin van Jasmine. Als ik en Jasmine hebben gegeten gaan we op de fiets naar Owen en Aysu is daar al. We gaan een vakantie boeken zodat we even na alle gedoe lekker rustig doen en kunnen  genieten van het weer.

P.O.V Owen

*triiiiinnnggg* de voordeur bel gaat ik loop erheen en ik doe de deur los het is Aysu. Ik geef haar een kus en een knuffel en laat haar binnen. We gaan op de bank zitten en beginnen te knuffelen. Als ik bijna op haar lig gaat de bel. Ik doe mijn shirt goed en ik doe de deur los. Het zijn nils en jasmine ik laat ze binnen en we kijken na vakanties.  Na een uur zijn ik en nils kapot en de meiden kijken verder.  Na 2 uur hebben we besloten dat we naar ibiza 3 weken gaan.

P.O.V Jasmine
Yessss morgen eindelijk op vakantie. Ik heB alles in gepakt. Voordat ik ga slapen loop ik naar mijn eigen huis om afscheid te nemen van mijn moeder zus en broertje. Maar als ik aanbel doet niemand open. Ik krijg tranen in mijn ogen maar dan opent opeens iemand de deur als ik kijk is het Sam. Hij begint te huilen en geeft me een knuffel.  Als we praten zegt ie dat hij me mist en hij wilt met me mee gaan. Ik begin te huilen maar ik geef hem snel een dikke knuffel en ik ren huilend weg. Als ik in de bed van nils lig te huilen komt hij bij me liggen en houd me stevig vast.

Will i ever meet you?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu