Astra
,,Proč? Proč nejsem člověk, ale Pokémon! Doháje!!" řeknu nahlas.. počkat.. já můžu mluvit lidským jazykem!?!?
Díky bohu! Ale.. co mám dělat? Znám tenhle les, jak moje boty, teda.. teď už tlapky.. doháje! Já chci být zas člověk.. je to nějaká fáze nebo co? Lehnu si a zadívám se do dálky.. nevnímala jsem okolí, prostě jsem byla mimo svět.. jak.. jak se mám znova stát člověkem.. najednou mě něco trefilo.. zaskučím bolestí.. okamžitě jsem stála na nohách a podívala jsem se odkud to šlo..
Děláte si ze mě srandu!!? Já nebudu nějaký pokusný králík vědců! Zavrčela jsem a začala jsem utíkat pryč.. jak kurva mám proti nim bojovat, když nevím jak mám bojovat! To se naučím jedině tak, že se budu učit od ostatních Pokémonů.. když jsem běžela, měla jsem dost rychlý běh.. běžela jsem hodně dlouho, ale za sebou jsem slyšela stále jejich hlasy.. ať mi dají pokoj! Doháje! Ztratila jsem se.. najednou jsem po očku zahlédla jeskyní.. neváhala jsem a rozběhla jsem se tam..
,,Zastavte! Do té jeskyně nemůžeme! Ztratili bychom se a hlavně tahle jeskyně je prokletá." slyšela jsem, ale nevnímala jsem to.. stále jsem běžela, dokud jsem se nesložila na zem u divné zelené vody, co tvořilo jezero.. svítila a byl tam Pokémon, ale já nevnímala.. byla jsem úplně vyčerpaná.. no.. aspoň mám tu výdrž, díky parkuru..
Ten Pokémon ke mě doskákal a za ním běželi pár děcek.. vstala jsem a zavrčela jsem na ně, aby ke mě nechodili.. jsem sice unavená, ale tohle snad ještě zvládnu.. volali na něho Squashi.. není to vzácný Pokémon? No to je jedno.. když si mě všimli, tak zastavili a povídali si mezi sebou..
,,Co to je za Pokémona? Nikdy jsem ho či jí neviděl.." řekl kluk se šiltovkou na hlavě a na rameni Pikachu..
,, Netuším.. tenhle druh taky neznám.." řekne brejloun..
,,Kluci není v dobrém stavu, měli bychom mu či jí pomoc.." řekne holka s krátkými hnědými vlasy s kloboukem na hlavě.
,,Ale jak? Nevíme co je to za druh a tak.. může se stát cokoliv.." řekne prcek blonďatý aka holčička..
,,Můžete přestat mlet a říct mi, co se tu kurva děje??" zavrčela jsem na ně v lidském jazyce..
Ohromně se na mě podívali.. ,,Kdo jsi?"
,,Jsem Astra a jsem vlk s devíti ocasy, krom toho.. donedávna jsem byla ještě člověk, ale ve škole se ze mě stálo tohle.. tak mi už konečně řekněte, co se tu zatraceně děje?!" zavrčím..
Nadechoval se brejloun, ale vyrušila ho výbuch a hlasy.. zavrčela jsem.. VÁŽNĚ?! PRÁVĚ, KDYŽ MI CHTĚL PRÁVĚ ODPOVĚDĚT?!?
---------
Asi si zasloužím Oscara a kastraci.. co myslíte?
Jinak po dlouhé dlouhé dlouhé době, konečně nová kapča, téhle knížky je na světě! Omlouvám se, že jste museli čekat půl roku či o víc, ale to je jedno, hlavní je, že kapitola vyšla, ne?
Koho myslíte, kdo to je? Ty osoby, které Astra v jeskyni potkala?
Nebudu to prodlužovat.. děkují za komenty, hvězdičky a kritiku.
P.S. naposledy vyšla 10.září 2017
Mám vás ráda, loučím se s vámiVaše BlueLucaria
ČTEŠ
I'm Person or Pokémon
FanfictionPříběh se týká mladé Astře Sheilové.. Pro všechny byla ta divná, protože jedné noci se jí změnili oči a vlasy se jí prodloužili.. Jediný Pokémoni se jí nebáli a braly mezi sebou.. Příběh plného dobrodružství, zábavy, smutku, neštěstí, nebezpečí...