Dule povinně přečíst
Uviděla jsem..
Astra
VLKA!?!? VLKA, KTERÝ SVÍTÍ A DÍVÁ SE PO OKOLÍ..
Dokud mu či jí nepadl pohled na mě a já už dávno stála a dívala se na něho/ní..
Vzájemně jsme se na sebe dívali.. trochu jsem náhlá hlavu a on/ona zavrčel/a.. slabě jsem to oplatila.. Vlk se začal přibližovat a já varovně zavrčela a pohla ocasami.. na tohle si nezvyknu.. vlk zastavil a.. poklekl? Wtf..
Nechápavě se na vlka dívám, než potom zavyl a neozvalo se další vytí.. trochu jsem se sebou škubla..
,,Kdo jsi?"
,,Jsem Kai, paní.." odpověděl mi..
Co?! Paní!?!?! Tak to ne.. nenenenenenene a ještě jednou ne!
,,Cože? Říkej mi Astro a ne páni.."
Jen co to dopovím přiběhnou další vlci.. trochu jsem zavrčela.. nemůžu jím věřit.. neznám je a ještě k tomu jsem v cizí zemi.. všichni o krok ustoupili a poklekli.. nechápu proč, ale i tak.. co se tu kurva děje!!??
,,Kdo jste!? Co po mě chcete?! Kde to jsem?!?" naštvaně zavrčím..
,,Jste v zemi Neiak, v zemi, kde je všechno možného.. měnit se na zvířata, příroda svítí, díky své jediné látky, která všude kolem nás, ale i v nás" odpoví mi, hnědý vlk na jednu z mích otázek.. dobře.. CO TO KURVA!?!?!
Nedůvěřují jím.. myslím, že jim to došlo.. ,,Já jsem Suho, paní..~" přeruším ho.. ,,Ještě jednou mi někdo řekne paní a přísahám, že někoho přerazím.." zavrčela jsem. ,,Jak si přejete" ozvalo se..
PANEBOŽE!! Vždyť jsou starší než já! Já nejsem žádná paní! Jedině tak slečna nebo prostě Astro.. ,,Pokračuj" pobídla jsem ho..
,, Takže.. jsem Suho a vedu tuhle skupinu.." takže Alfa nebo leader.. no.. ono to vyjde na stejno.. ,,Já jsem D.O." představí se černý černý vlk.. ,,Sehun" ozve se tiše hnědo-bílí vlk.. ,,Luhan" představí se hnědý vlk..
,,Xiumin" bílí vlk s nádechem trochu do zlaté.. spíš připomínal zlatého retrívra.. ale to je vedlejší.. ,,Kris" ozve se šedý vlk.. ,,Tao" vypadá jako panda.. ,,Chen" představí se nejvyšší vlk.. měl tmavě hnědou srst.. ,,Chanyeol, ale říkejte mi Chany" představí se stříbrný vlk..
,, Baekhyun, ale stačí Baek" představí se další, ale tentokrát zabarvený do hnědo-červené barvy..
,,Těší mě kluci.. jsem Astra, jestli mi řeknete jinak, než Astro či aspoň As, tak jak jsem říkala přerazím vás.. " představila jsem se jím.
,,Teď zpátky k vaší otázce pa.. Astro. a chtěli bychom vás zavést do vašich komnat.."
Co to melou!?!?!
Okey.. nádech výdech nádech výdech..
,,Nikam nejdu.. a tykejte mi, jsem mladší než vy.."
,,Ano tykejte jí, nebo vás přerazí.." ozve se hlas, který jsem neslyšela od té doby, když jsem odešla ze střechy do třídy.. otočím se a tam..
-------
Cha!
Jsem mrcha.. já vím.. jinak.. jak se máte, po dvou týdnech už ve škole?
Já zázrakem stále žiju.. 😅
Těšili jste se?? Já ne, ale na tuhle kapču jsem se těšila, jinak.. tenhle příběh bude hodně smíchaný, takže úplný chaos..
Bude se tu objevovat kpop idolové atd.. prostě všechno..
Asi bych se měla jít psychiatrovi, ale ono to stejnak moc by nepomohlo..Mám vás ráda guys!
Vaše BlueLucaria ❤
ČTEŠ
I'm Person or Pokémon
FanfictionPříběh se týká mladé Astře Sheilové.. Pro všechny byla ta divná, protože jedné noci se jí změnili oči a vlasy se jí prodloužili.. Jediný Pokémoni se jí nebáli a braly mezi sebou.. Příběh plného dobrodružství, zábavy, smutku, neštěstí, nebezpečí...