"Eun Ae, sana bir şey sorabilir miyim?"
Gözümü camdan çekerek ona baktım.
"Neden öyle bir şey yaptın? Yani demek istediğim taşı alıp cama vuracaktın?"
Buruk bir gülümseme ile önüme döndüm.
"Karşılıksız aşk..." derin nefes alarak, "Geçen gün onu en yakın gördüğüm arkadaşımla öpüşürken gördüm. Ve o Benim ilk ve son aşkım oldu. Artık daha insanlara güvenmemeyi öğrendim. Sevgi kalmadı içimde, anlıyor musun?"Frene basarak arabayı durdurup bana baktı.
"Biliyor musun, Benim de ilk aşkım var ve hala daha devam ediyor sevgim... Pişman değilim."
"O kız çok şanslı bence. Ama neden benimle evlenmeyi kabul ettin?"Kulağıma yaklaşarak konuşmamızı bu sözcüklerle bitirmişti. "Çünkü sevdiğim kadın tam karşımda."
O esna da telefon çalmaya başladı.
"Alo? Efendim baba?"
"Ne zaman eve geliyorsun saat 03:23 oldu!"
O sırada Yoongi telefonu alıp konuşmaya başladı.
"Babacığım kızınız benim yanımda ve güvende evimize götürüyordum. Gezdirmek amaçlı sadece."
Karşı taraftan öksürme sesi geldi.
"Tamam Yoongi, sana güveniyorum."
Diyerek kapatmıştı.
"Al bakalım. İşte baba konuşması böyle yapılır güzelim.""Hııı hıı son evdo gor ono."
"Bir şey mi dedin?"
Göz deviridim. Yolun sonuna gelmiştik.
Ormanlık gibi bir alan vardı. Dışı kadar içi de güzeldir diye düşünüyorum."Gel evimizi sana tanıtayım."
"Şurası mutfak..... son olarak şurası da bizim odamız."
"Oda güzel de ben seninle yatacağımı düşünmüyorum."
"Sen öyle san güzelim."
"Bir şey mi dedin?"
"En güzel odayı göstericem sana ama hazır ol tamam mı?"
"Ne olabilir ki?"
"Görürsün." Elimi kavrayıp bir odaya götürdü. "Burası da çocuğumuzun odası daha renk bilmediğimiz için Bir şey diyemem seninle seçerim diye düşünmüştüm."
Gerçekten Yoongi beni çok sevmiş. Yani o kadar değer veriyor ki çocuk odasını bile ayarlamış."Yoongi, ne zamandır bunları planlıyorsun?"
"18 yaşımdan bu yana planlıyorum. Hiç bir kız bakmazdı bana. 20 yaşına gelince insanlar bana değer vermeye başladı. Hatta numaramı bulup da sevgili olalım mı diyorlar düşün yani.""Cidden bana çok değer veriyorsun."
"Hem de hiç olmadığım kadar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki evlilik |MYG|
Fanfiction"Hayatımın en güzel yıllarıydı oysaki... Şimdi hayatımı neden zindan ediyorsun ki? Suçum neydi ki böyle bir şeye kalkıştım?" "Bu sorunun cevabını sen çok iyi biliyorsun MİN hanım..." Tamamlandı ✔️