Yoongi beni hızlıca odaya götürdü.
"Yoongi tuvalete götür kusucam."
Yoongi gelip kolumdan tuttu ve tuvalete doğru yol aldık .
Ben kusarken ıslak saçıma toka bulup saçımı toplamıştı."Sevgilim, iyi misin?"
dedi ve elini alnıma koyup,
"Biraz ateşin var. Ben geliyorum birazdan, sen de üstüne daha sıcak tutan bir şeyler giy sonra yatağın içine gir."
"Tamam." Dediğimde odadan hızlı adımlarla çıkmıştı.Üzerimdeki kıyafetlerden kurtulmak istiyordum ama çok halsizdim. Şu köşede beni bıraksalar, gün boyu hareket etmeden öylece kalırdım. O kadar yorgundum.
Kapıyı tıklayarak "Hayatım, giyindin mi?" diyen Yoongi'nin sesiyle irkildim.
Bir şey dememiştim. Sonra odaya girmişti. Elinde ıslak bez, ilaç gibi şeyler vardı."Neden giyinmedin hala? Üzerindekiler ıslak! Üşüteceksin!"
"Bir şey olmaz Yoongi."
"Konuşma tarzın bile uyuşuk."
Diyerek dolabımdan rastgele bir şeyler alıp yanıma geldi.
"Kalk ben giydiricem seni."
"Yoongi utanıyorum. Yapma kalsın işte."
"Ben senin kocanım!" beni kolumdan çekerek yatmış pozisyondan çıkarttı ve yanına oturturttu.
Yanıma gelerek üzerimdeki bluzu yavaşça çıkarttı.
Sonra tekrar bir uzun bluz giydirdi.
Sonra pantolonumu çıkarmaya başladı. Düğmelerini açtı ve bir hamle ile çıkarıp uzunun bi eşofman giydirdi.Yoongi beni kucağına alarak yatağın içine yavaşça koydu.
Islak bezle başıma koydu ve
dudağıma yaklaşıp, dudaklarımızı birleştirdi . Ayrıldığımızda kendimi tutamayıp sordum,"Yoongi, beni neden öptün?"
"Dudaklarından ateşine bakmak için."
Sonrasında da ne yaptığımı bilmeden 'tamam bro' diyerek uykuya daldım.Gözümü yavaşça açtığımda Yoongi yanımda yatıp saçlarımla oynuyordu.
"Sevgilim, daha iyi misin?"
Ateşimi kontrol ederek "İnmiş ateşin." dedi.
"Yoongi yine de doktora gidelim bugün olur mu? Cidden midem çok kötü bulanıyor."Anlımı öperek "tamam, aşkım." dedi. Benden uzaklaşırken kendimi tutamayıp artık içimdekileri döktüm,
"Yoongi sana karşı biraz da olsa hislerim başladı gibi. Aşkım, sevgilim, bebeğim, falan diyince kalbim hızlı atıyor da." cevap vermedi ve lavaboya doğru ilerledi.Yoongi'nib ağzından:
Yataktan kalktım ve lavaboya gittim. "Bir dakika ne? Ne ne?'"
Derken yüzüne kapıyı kitlemiştim."Oha bana karşı hisleri var." derken kendi kendime konuşuyordum, sesli bir şekilde.
Tuvaletten çıktığımda onu kolundan tutarak kendine çevirdim.
"Şaka değil... değil mi? Rüya falan değil yani?"
"Off Yoongi ağzımdan bir kere çıktı ne duyduysan o." dedi ve onu kucağıma aldım.Eun Ae ağzından:
Beni kucağına alarak döndürmeye başladı.
"Yoongi, yeter ya! Yapma midem bulanıyor. Şimdi çık üst- bir dakika? Ben üstümü dün çıkarmamıştım?""Ben giydirdim. Yanımda giyinebilirsin artık." dediğinde tuhaf bir gülüş attı.
Bir dakika ya bildiğin piç smile yapıyor ya.
"O zaman hiçbir şey hatırlamıyordum çık şimdi."
"Çıkmıyorum"
"Peki öyle olsun."Yanındayken üstümdeki bluz göğüsüme kadar çekip giyeceğim kıyafeti elime aldım sonra yüzüne fırlattım.
"Sana çık demiştim. Bir de zevkle bakıyor ya sakat."
"Tamam çıkıyorum ya. Çek şunu kafamdan." derken güldüm, yüzündeki tişörtü aldım ve odadan çıkışışını izledim.
Üstümü giyip Yoongi'nin yanına gittim."Hazır mısın başımın tatlı sakat Beyi?"
"Beni şaşırtıyorsun madam." sonra
koluna girerek doktorun yolun tuttuk.Yoongi doktorla konuşurken sordum.
"Ne diyo?"
"Ultrason çekiceklermiş."
"Hamile değilim ki ben." şaşkınlıkla olanları izliyordum ve doktor beni cihaz için hazırladı.Doktor baktıktan sonra odasına gitti. Birkaç dakika sonra geldi ve,
"Karınız 2 haftalığına hamile!" Sevinçle söylemişti ne dediğini anlamazsam da.
Yoongi doktorun yanına giderek."Biz daha ilişkiye girmedik Doktor Bey. O nasıl oluyor?"
"Bilemiyorum. Belki o gün kaza gecesiydi?"Yoongi yattığım yerden beni kaldırarak karnımdaki jeli sildi ve eğilip tişörtümü düzeltti.
Bu da neyin nesiydi? Hala daha anlamış değildim.
"Yoongi neler oluyor? Yüzün solmuş gibi."
"Eve gidince anlatırım." dedi ve taksi çağırıp otele yol aldık.
Otele geldiğimizde direkt odaya çıkıp,
"Cevap bekliyorum?!" diye sitem ettim.
"Anlamıyorum neyin cevabı?"
"Karnında... karnandaki." yutkunup devam etti,
"Kimden?"
"Ne? Ha-hamile miyim?
"Evet!! Ağh lanet olsun!" Yoongi çok sinirliydi gözlerinden kan geliyordu resmen.Ama ben hamile olamam kimseyle yatmadım yatsam da Yoongi ile yatardım.
"Yoongi ben hamile değilim. Bakireyim ben. Kimseyle yatmadım. Yatsam da seninle..."
"Bu nasıl olur? Doktorun yalan söyleyecek hali yok."
"İnanmıyorum diyorsan, gel deneyelim istersen ha?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki evlilik |MYG|
Fanfiction"Hayatımın en güzel yıllarıydı oysaki... Şimdi hayatımı neden zindan ediyorsun ki? Suçum neydi ki böyle bir şeye kalkıştım?" "Bu sorunun cevabını sen çok iyi biliyorsun MİN hanım..." Tamamlandı ✔️