Chapter 3

77 7 2
                                    

<2018>

... 2 ani... Sunt 2 ani de cand frumoasa Hayana a parasit aceasta lume... Mult prea devreme si mult prea tanara... Hayana a devenit un inger... Lasand in urma ei durere, tristete, suferinta, vinovatie, neputinta... Lasandu-si sufletul pereche prada depresiei, vinovatiei si durerii... Lasandu-l pustiit precum Soarele lasa pustiit cerul de stele...

In timpul ce s-a scurs atat de lent... Yi Ten si-a inchis sufletul si sentimentele in strafundul inimii... Fiindca pentru el... Hayana a insemnat absolut totul... A fost, si v-a ramane prima lui iubire... Si probabil si ultima... Erau doi adolescenti de nedespartit... Ea, era singura fata ce era vazuta mereu alaturi de 6B... Singura lor prietena... Si persoana in care atat ei, dar mai ales Yi Ten, au avut incredere... Dar din nefericire... Ne nastem, crestem si murim... Cand?... Nimeni nu stie... Clepsidra vietii nu-ti arata niciodata cat nisip mai ai de trait... Pentru Hayana a fost foarte putin... Iar asta l-a distrus pe Yi Ten... Inima lui se macina incetul cu incetul... Chiar daca isi are alaturi fratii... Sentimentul de singuritate dainuie asemeni noptii ce se lasa peste o campie candva presarata cu flori frumoase dar acum bantuita doar de maracini...

Yi Ten a devenit in acesti 2 ani... Cel pe care toata lumea il descrie ca fiind tipul perfect... Era cel mai popular si inainte ca Hayana sa devina inger... Dupa moartea ei Yi Ten si-a concentrat atentia asupra sportului si dansului... Sportul il ajuta sa isi infrunte furia cu propria-i forta... Iar dansul, ca sa isi verse lacrimile... Doua pasiuni pe care le impartea cu mare drag cu Hayana... Acum au ramas doar doua dorinte de a fi mai aproape de persoana ce candva l-a facut sa se simta uman... Si ca apartine cuiva...

"Yana... Imi este foarte dor de tine... Sa nu pleci prea departe de mine... Voi fi langa tine... Sa ne tinem de mana, asa cum faceam si acum doi ani... Chiar inainte sa pleci in aceasta calatorie... Te iubesc... Asteapta-ma... Voi ajunge si eu curand... Iubita mea... Te iubesc Yana!"

🌟🌟🌟

Neo Culture Technology: (Vol. 1) My First And Last《D.YUN》Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum