Chapter 22

52 4 24
                                    

《Yuta》

Pornesc alaturi de Eunah prin parc... Vroiam sa vedem un film... Insa nu ma simt in stare nici sa mai respir regulat...

Eunah:Oppa ce se intampla cu tine?

Ma intreaba vizibil ingrijorata...

Eu:Nu am nimic Eunah...
Eunah:Oppa respiri foarte rapid... Ce ai patit?

Nu ii raspund, insa ma intorc si o imbratisez strans... De parca ar fi ultima persoana de pe Pamant...

Eu:Eunah...

Lacrimile mele isi fac drum pe obrajii mei...

Eu:Eunah... Imi pare rau...
Eunah:Pentru ce iti pare rau oppa?
Eu:Ca sunt atat de slab... Dar... Imi lipseste enorm Yana... As da orice sa o vad zambind alaturi de Ten... Impreuna, ca acum 2 ani... Ca inainte de acel accident...
Eunah:Oppa...
Eu:Eunah ma tem...
Eunah:De ce oppa?
Eu:Ma tem ca, persoanele la care tin, ma vor parasi... Exact ca Yana...

Eunah imi sterge lacrimile si ma saruta scurt pe buze... Raman surprins de gestul ei... Insa o strang si mai tare in brate...

Teama de a nu o pierde si pe ea, intr-un mod asemanator Yanei, sau poate si mai rau imi inunda mintea... Teama instalandu-se in corpul meu, facandu-l sa tremure mai rau decat ar face-o din cauza frigului...

Eunah:Oppa ma sperii, hai sa mergem acasa...
Eu:Sunt bine... Si nu ma intorc acasa...

Eunah se uita speriata la mine, dar ii pot citi in ochi grija pe care mi-o poarta...

Desi este un timp relativ scurt de cand formam un cuplu... Am observat-o pe Eunah inca de cand a incepul liceul alaturi de noi... I-am observat gesturile, comportamentul... Pasiunea pentru sport, muzica si dans... Sunt lucrurile care m-au atras la ea, insa teama de a nu o pierde, m-a impiedicat din a-i spune ceea ce simt mult mai devreme... Dar mi-am facut curaj, iar acum formam un cuplu...

Nu am spus niciodata nimanui despre ea, si despre ce simt pentru ea... Pentru ca nu imi place sa imi etalez viata in fata tuturor, fie ei membrii ai familiei mele...

Eunah:Oppa, poate este mai bine sa ne intoarcem, esti obosit...
Eu:Sunt bine Eunah, si nu ma voi intoarce acasa, pentru un timp... Vreau sa stau departe de Ten...
Eunah:Bine oppa...
Eu:Vrei sa ne mai plimbam?
Eunah:Nu oppa, esti obosit si nu vreau sa ti se faca rau...

Ma intorc spre ea, si imi lipesc usor buzele de ale ei... Formand un sarut timid... Dar simt o mica teama din partea ei, asa ca ii mangai usor obrajii... Adancind usor usor sarutul...

Imi strecor limba printre buzele ei, formand un sarut romantic...

Eu:Sa nu pleci de langa mine...
Eunah:Promit oppa...
Eu:Sa mergem...

O iau de mana, ne urcam in masina mea si pornim spre apartament... Apartamentul domnului Min... Intram, iar primul lucru pe care il fac este sa ma arunc la propriu pe canapea...

Eunah:Oppa... Unde suntem?
Eu:Acesta este apartamentul domnului Min, l-am rugat sa ma lase sa stau aici cateva zile, sau saptamani...
Eunah:Oh...
Eu:Imi este foame...

Ma ridic de pe canapea si caut bucataria... Atunci cand o gasesc caut in frigider, si gasesc tot felul de ingrediente, nici un preparat in schimb...

Eu:Eunah, vrei sa gatim?
Eunah:Da oppa...

Incepem sa gatim... Dupa o ora si jumatate, masa era gata... Arata atat de frumos... Iar Eunah completa totul...

Eu:Dupa masa, te conduc acasa... Bine?
Eunah:Bine oppa...
Eu:Maine ai antrenamente?
Eunah:Da... Vrei sa vii?
Eu:Nu... Ten si baietii vor fi acolo, si nu vreau sa ma intalnesc cu ei...
Eunah:Vei veni la cursuri? Maine avem si muzica impreuna...
Eu:Da, voi veni...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 29, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Neo Culture Technology: (Vol. 1) My First And Last《D.YUN》Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum