Distance | Tanıtım

2.5K 111 12
                                    

Merhaba bu benim ilk hikayem kimsenin okumayacağını bildiğim halde yazıyorum, biraz da yazın verdiği işsizlikten kaynaklanıyor sanırım. Hikaye yazarken eğleniyorum ve sadece 1 kişi okusa bile devam etmeyi düşünüyorum, bu konuda acemi olabilirim sonuçta ilk hikayem, her neyse size iyi okumalar :) Görüşlerinizi yorum olarak atarsanız çok sevinirim :)

AMAN TANRIM!! MATT HAYIR OLAMAZ NASIL OLUR!! RÜYADA MIYIM!? HAYIR BU KESİNLİKLE RÜYA DEĞİL!!

Karnımda kelebekler uçuşuyordu resmen, daha önce hiç bu kadar mutlu olmamıştım, heycandan her an kalbim yerimden çıkabilirdi!! Matt gerçekten vine'a attığım edit'e yorum yapmıştı, bu sıradan bir yorum değildi, nasıl bir yorum olduğunu merak ediyorsunuz ama şuan anlatacak durumda değilim, bütün ev halkı benim sevinç çığlıklarım sayesinde odama toplanıp neler olduğunu öğrenmeye çalışıyorlardı.

"Ne oldu Beatrice bu kadar gürültünün sebebi nedir" dedi annem,

"Ne olduğunu tahmin bile edemezsin anne, MATT VINE'A ATTIĞIM EDIT'E YORUM YAPTI!" dedim.

Annem bana bu kız delirmiş olmalı bakışı atarak babam ve kardeşimi alarak odadan çıktı.

Ben hala şoktan çıkamamıştım ellerim titrerken twitter'a girip tweet attım daha sonra zor olsada rehberden en yakın arkadaşım allison'ı titreyen ellerimle buldum ve aradım ona olayı anlattığımda

"Sen benimle dalga mı geçiyorsun, ciddi olamaz aman tanrım" diyerek çığlık atmaya başladı, attığımız çığlıklar birbirine karışmıştı. Ah nerdeyse size olanları anlatmayı unutuyordum öncelikle size biraz kendimden bahsedeyim.

Adım Beatrice ama genellikle Bea derler bu benim daha çok hoşuma gidiyor, 17 yaşında lise öğrencisiyim, büyük bir magcon hayranıyım, aslında hayran demek benim onlara olan sevgimin yanında biraz komik kalır ama her neyse asıl konuya gelelim dün bir vine hazırladım ve bu vine'da matt ve benim resmim vardı yani birlikte çekilmiş değil, matt ile tanışamadım henüz... Lanet olası mesafeler, her neyse işte vine'a ikimiz için yaptığım edit'i yükledim üzerinde "I ship us" (Bizi destekliyorum) yazıyordu. Matt bu vine'i beğenip "Ben de bizi destekliyorum" yazmıştı.

Hala inanamıyorum sanki rüyadayım. Daha sonra beni twitter'da takip etti

"Daha önce tanışmış mıydık" diye sordu.

Bu mesaj ile tüm evi yıktım ama sakin olmaya ve sakin cevap vermeye çalıştım, sonuçta Matt'i korkutmak istemezdim.

"Hayır, Lanet olası mesafeler yüzünden senin ile tanışamadım" dedim aradan 2 dakika geçmişti ve bir cevap geldi

"O zaman tanışmaya ne dersin? Bana adresini vermek ister misin prenses" yazmıştı.

Kalbim yerimden çıkacaktı sanki, bana adresimi sordu, bana prenses dedi, sanırım bir rüyadayım ve alarmımın çalmasını beklemeliydim...

DistanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin