Biz Matt ile birbirimize sarılmış uyuyorken kapıdan içeri Tay girdi, bizi öyle görünce çıldırdı "Matt sen ne sikim yaptığını sanıyorsun! İki kız ile aynı anda çıkabileceğini mi sanıyorsun? Dün gece becky'nin yanına gidip söylediklerinden sonra şimdi Beatrice ile mi berabersin! Ne tür bir piçsin sen! Bu kızların hiç biri aldatılmayı hak etmiyor" Dedi ve gözlerimden bir kaç yaş damla geldiğini hissettim. Tay çok ciddiydi Matt bana bunu yapabilir mi? O böyle biri değil..
"Ne sikimden bahsediyorsun Tay olanları bilmeden konuşma lanet olası, senin kaşar kuzeninin yaptıklarını bilmiyorsun bile!" İşler iyiye gitmiyordu kavga çıkmasından çok korkuyordum.
Tay, Matt'in dedikleri üzerine sinirlenip yüzüne bir yumruk geçirmek için hazırlanıyordu, o sırada araya girip Taylor'ın yumruğunu tuttum, "Lütfen Taylor" zor konuşmuştum Tay bana bakıp "Sen çok masum bir kızsın bunları hak etmedin, ben üzgünüm, burada kalıp kavga etmeyeceğim, tamam" dedi. Teşekkür ettikten sonra oradan hızlıca ayrıldım.
Deli gibi ağlıyordum, Becky'nin Matt'i sevdiğini biliyordum ama Matt'in... Hayır daha fazla devam edemeyeceğim lanet olsun.
Düşüncelere dalmışken sahilin ıssız tarafındaki kayalıklarına geldiğimi fark ettim, şuan benim için en iyi kafa dinleme yeri kesinlikle burasıydı.
Arkamdan gelen ses ile kararım değişti "Bak burada kimleri görüyorum Matt yok sanırım yanında, muhtemelen beni arıyordur, özlemiştir, Matt'i daha fazla bekletmeden odama dönsem iyi olacak" Dedi Becky ve pis bir gülüş attı.
"Kes sesini sürtük! Matt asla senin gibi bir kaşara bakmaz defol buradan"
Gitmişti, buraya gelmesi baştan hataydı ondan nefret ediyordum, elimde olsa sanırım onu öldürmüştüm.
Güneş yavaş yavaş batmaya başlamıştı, cidden burada o kadar fazla vakit geçirdim mi? Farkında bile değildim. Oda kartı Allison'da olduğu için onu aradım ama açmamıştı, hayır kesinlikle otele dönmeyeceğim, Allison'a ne olduğunu merak ediyordum acaba başına bir şey mi gelmişti?telefonlarını da açmıyordu. Endişelenmiştim. Sahil boyunca yürümeye başladım
Nereye geldim ben? Burası son derece korkutucuydu, sanırım kayboldum, çok korkuyordum, biraz daha ilerlediğimde, ileride bir ışık gördüm, yaklaşınca bunun bir karavan olduğumu farkettim, ilk önce sevindim daha sonra çekinerek karavanın kapısına vurdum. Kapıyı açan Gilinsky'ydi ilk önce sevindim tabi sonra şaşırdım "Burada tek başına ne yapıyorsun" Dedim, arkadan bir kız sesi geldi "Aşkım kimmiş" Bu Allison'ın sesiydi, aslında çıkıyor olmalarına sevindim ama benden gizli? Bana haber vermeden? Üstelik bana haber bile vermeden ortadan kaybolması zoruma gitmişti. Jack "Gelen Bea" dedi
Allison şaşkın gözlerle bana bakıyordu daha sonra gelip bana sarıldı "Üzgünüm söylemek için uygun zamanı bekliyorduk" dedi.
"Gerçekten sorun değil senden oda kartını alırsam iyi olacak sanırım" gülümsedim ve devam ettim "Ve sanırım kayboldum otele nasıl döneceğimi söylerseniz sevinirim, ha bu arada şimdilik havamda değilim diye sizi sorguya çekmedim daha sonra görüşeceğiz" Dedim ve sırıttım.
Jack "otele kadar yorulursun sana bir taksi söyledim birazdan gelir hadi gel seni taksinin geleceği yere kadar götüreyim, kaybolmanı istemem" dedi ve güldü, ha ha ha çok komik çocuk muyum canım ben kaybolayım...
Sonra aklıma zaten kaybolduğum geldi her neyse taksiye binip gideceğim yeri söyledim, karanlık ve ormanlık bir yolda ilerlerken önümüze bir kız çıktı...
Üçüncü şahısın ağzından;
Taksi önce yola doğru fırlayan kıza daha sonra yaptığı ani fren ve direksyonu sertçe ters yöne doğru çevirdiği için devrilmişti bir kız yerde yatıyordu onun durumu pek ağır değildi ama taksinin içindeki kızın durumu ağırdı, taksici kurtulmuştu olayın şokunu atlatıp hemen ambulansı arada olay yerine iki tane ambulans geldi ve hastaneye doğru hızla sürmeye başladılar. Taksinin içindeki sarışın kız yoğun bakıma alınmıştı diğer siyah saçlı kızın durumu iyiydi.
Emily'nin ağzından; (Arabanın çarptığı kız)
Kendimi çok suçlu hissediyordum eğer ben bir anda yola fırlamasaydım böyle bir kaza olmayacaktı, lanet olsun kendimden nefret ediyorum!
Şimdi benim yüzümden o kız orada yaşam savaşı veriyor, her şey benim yüzümdendi...
Sanırım yakınlarını aramalıydım, çantasından telefonunu çıkardım ve çok sayıda cevapsız arama ve mesaj olduğunu fark ettim, mesajlara bakmadan son arayan kişiyi aradım "Matthew"
Matt'in ağzından;
Her yerde Bea'yı arıyordum, nereye gitmişti bu kız? Odaya dönüp dönmediğini sormak için Nash'i aradım
"Nash Bea döndü mü?"
"Hayır Matt sana dönünce arayacağımı söylemiştim, telefonla ulaşmaya çalıştım açmıyor"
"Tamam ararsa hemen beni ara, bir saniye Nash biri hatta telefonu kapatmalıyım"
**
"Arayan Bea"
Tanrım şükürler olsun! Hemen telefonu açıp konuşmasına fırsat vermeden konuştum
"Neredesin bea hemen söyle oraya geliyorum, tanrım çok meraklandım" karşıdan cevap geldi bir saniye bu onun sesi değildi.
"Sanırım siz telefonum sahibinin yakınısınız, bir kaza oldu ve şuan yoğun bakımda ben sizi, haber vermek için aramıştım"
Ne! O an konuşamadım resmen buz kesildim tamamen tıkanmıştım, gözlerimden yaşlar geldiğini fark ettim "N-eresi orası" dedim zorlukla, aptal gibi neden sorduysam zaten bu yakınlarda sadece bir hastane vardı cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım ve hemen otele doğru dönüm odadan arabamın anahtarını almaya gittim.
Odaya girdiğimde bütün çocuklar buradaydı, hepsi bir ağızdan ne olduğunu sordu, bir yandan arabanın anahtarını ararken bir yandan zorla cevap verdim "Bea o-o kaza geçirmiş şuan yoğun bakımdaymış b-ben hemen oraya gitmeliyim" Taylor olduğu yerden hızlıca kalkarak anahtarını aldı "Daha ne oyalanıyorsunuz çabuk olun!"
Cameron'a Allison'a ulaşıp haber vermesini söyledim. Allison hastaneye çoktan varmış.
Bende anahtarımı bulup hemen arabaya doğru koşmaya başladım, hemen hepimiz arabalara yerleştik.
Hastaneye ulaşmıştık, girişteki hemşireye nerede olduğunu sordum, koridorun sonundaki ameliyathanede olduğunu söyledi, hemen oraya doğru koşmaya başladım.
Koridorun sonuna doğru yaklaştıkça Allison'ın çığlık sesleri yükseliyordu...
Evet normalde yazmayacaktım ama yazasım geldi, umarım beğenirsiniz, bu arada gene telefondan yazdım bu yüzden yazım hataları olabilir gerçi kontrol ettim ama gözümden kaçmış olabilir her neyse okuyup oy verenlere tekrar teşekkür ederim^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Distance
Fiksi PenggemarBir genç kızın vine'a attığı video ile birden tüm hayatı değişti. Sizce her şey yolunda gidecek miydi? Beatrice sadece yolun başındaydı. Sizce onu bu yolda neler bekliyordu?