" Lepas kan aku!!" .
Seorang perempuan ditangkap oleh dua orang lelaki yang berbadan tegap dengan erat,perempuan itu meronta untuk dilepaskan tetapi gagal kerana terlalu lemah akibat tembakan ditepi bahunya.
" Kau diam boleh tak pompuan!!" marah seorang lelaki itu lalu menarik rambut perempuan itu dengan kuat membuatkan perempuan itu mengadu sakit..
" Dah sampai? "
Tegur seorang perempuan agak tua kepada mereka berdua,mereka berdua hanya mengangguk.
" Tumbuk perut dia biar lemah lagi."
Arah perempuan itu,mereka hanya berangguk. Lelaki itu lalu menumbuk perut perempuan itu dengan kuat,perempuan itu berasa sangat sakit lalu terjatuh ke atas tanah sambil memegang perutnya yang ditumbuk.
" Dah.. Kerja kau dah habis,duit aku dah masuk dalam bank kau.. So blah sekarang." arah perempuan itu sekali lagi,mereka berdua mengangguk lalu beredar.
Perempuan itu memandang sinis terhadap perempuan yang sedang melutut di atas tanah itu.
Perempuan itu menunduk lalu menarik rambut perempuan itu kasar." Kau dengar sini.. Mak kau dah jual kau dekat aku! Jadi aku boleh buat apa saja kat kau! Dan kau kena ikut arahan aku juga!! Kau faham pompuan!!?"
" Kau...siape? Le..paskan...aku.." kata perempuan itu.
Perempuan yang agak tua itu senyum sinis.
" Kau tak payah tahu aku siapa Maggie,asalkan kau panggil aku Puan J.dan kau kena ikut arahan aku semua.."
" So... Welcome to the hell... Maria.."
.
.
.
" Maggie? Kau ok tak ni? Dari tadi dah kau termenung.."Maria menegur kawannya,Maggie yang asyik termenung sendirian,Maggie hanya memandangnya sayu.
" Kenapa mesti kau Maria?"
Fikir Maggie dalam hati." Maggie? Maggie!"
" Ah! Ye? "
" Kenapa dengan kau ni? Kau ok tak? " tanya Maria dengan risau apabila melihat muka Maggie yang pucat. Tiba-tiba mata Maria terbuntang apabila ternampak darah dihujung bahu Maggie.
" Oh my god!! Maggie blood!!"
YOU ARE READING
(COMPLETE) Hurt But Love
Random- Maria Ochna - Dave Rackel - Jolie Gam - Rocelina Mendy - Maggie Fred