Návšteva

340 21 4
                                    

Keď sme sa konečne dobili bola už asi pol jednej. Na počesť víťazstva som mu podala ruku a pogratulovala som mu. ,, Chceš tu zostať spať?" Opýtala som sa skromne. ,, No samozrejme veď je ešte len 10. je to až zajtra." Odpovedal a ja som sa v duchu začala tešiť asi ako nikdy.,, Ale nikto nesmie vedieť, že som s tebou pretože...by si bola diskvalifikovaná. A to nechcem. Chcem ísť všade už len s tebou. " Usmiala som sa a mala som sto chutí ho objať. ,, Smiem ťa objať?" Sama som nevedela kde sa vo mne nabralo toľko odvahy. ,, Áno, môžeš." Skôr než som si stihla uvedomiť čo mi na to odpovedal už som bola v jeho náručí. Chytila som jeho chrbát a obímala som sa s mojim najobľúbenejším spevákom. Niekto zaklopal na dvere. Prestala som ho obímať, no do kým som na neho dočiahla, držala som ho za ruku. Pozrela som sa cez kukátko na bielych dverách. S veľkými očami som sa pozrela na Shawna. ,, Za dverami sú asi 3 baby. Schovaj sa pod posteľ." Znova padol na zem akože nechtiac ja som na seba natiahla pyžamo a dvere som akože rozospatá išla otvoriť. ,, Áhooj" povedali nadšene ale keď videli, že som unavená sklesol im úsmev na tvárach. ,, Baby je veľa hodín už."  povedala som a stále som sa hrala, že som unavená. ,, No dobre tak prídeme ráno ak nebudeš preč. Inak ja som Laila. Toto je Sarah a toto Emma." postupne predstavila všetky a ja som len prikývla a zatvorila dvere. Shawn vykukol spoza postele a akože ďalekohľadom kontroloval či je vzduch čistý. S úsmevom som sa na neho pozerala a keď sa na mňa pozrel a plnej chuti sme sa zasmiali. ,,  Ideme už spať? " Spýtal sa a otvoril skrinu v ktorej sa chcel akože schovať. ,, Môžme ." Zasmiala som sa. ,, Blázonko!"  dodala som. Obliekla som mu periny a položila som ich na gauč ktorý si roztiahol. Vyzliekol sa len do trička a spodného prádla a skočil na gauč. Usmiala som sa a nasmerovala som si to do postele. Skôr než som si išla ľahnúť počula som ako sa Shawn postavil. Chytil ma za plece otočil a objal. Neodporovala som a objala som ho naspäť. ,, Ďakujem za tento úžasný deň s tebou." Ozvalo sa s jeho úsť. ,, Nejstojí za reč. " Odpovedala som a keď sme sa doobímali ľahla som si do postele a s dobrým pocitom som zaspávala v jednej izbe so Shawnom a mokrou kúpeľnou v mojej izbe.

Trošku kratšie ale poteší aj vote aj comment. Love you❤❤

Shawn & Me [POZASTAVENÉ] Where stories live. Discover now