Vošli sme do reštaurácie a všetci si ho začali fotiť. Pustila som mu ruku a pošepkala som mu: ,,Ešte nie." Jemne prikývol hlavou. Ako som mu šepkala vzniklo asi 50 fotiek takže už som čakala na instagrame príspevky pod ktorými bude napísané: ,, Čo si tak asi šepkajú." Prekrútila som oči a stlačil ma za ľavé zápästie. ,, Au!" Šepla som nahlas. ,, Môžeš s tým prestať?" ,, Čo som spravila?" ,, Negúľaj očami!" Šepkali sme si po ceste ku stolu na rohu reštaurácie. Sadli sme si tak že ja som sedela vedľa Shawna a oni traja sa stlačili na jednu lavičku. Objednali sme si jedlo a začali sme sa baviť o všeličom. Zrazu som cítila Shawnovu ruku na mojom stehne. Pozrela som sa na neho. ,, Ak dáš na sebe niečo znať strápniš sa." Pošepkal mi do ucha a akurát prišla čašníčka. Položila predomňa tanier s jedlom a ja som sa do neho pustila. Shawn dojedol ako prvý a znova dal ruku na moje stehno. Išiel stále vyššie a vyššie. Položila som moju ruku na jeho a dala som mu ju preč. ,, Jem." Pozrela som na neho a všetci na mňa ako na sprostú. Po chvíli sa zasmiali a ja som sa pozrela na Shawna pregúlala očami. Znova. Do četra je tak ťažké sa udržať. Samozrejme, že sa musel ozvať to by nebol on. ,, Môžeš s tým prestať? " Povedal trošku hlasnejšie. Zlakla som sa. Chytil ma za bolavé zápästie a stlačil. ,,Nechceš to mať aj na druhej ruke." ,, Hráš nepríčetného alebo ťa to vzrušuje? " Opýtala som sa na rovinu. Ešte, že ma nikto nepočul okrem neho. ,,Dobre. Jedz." Povedal a pustil mi ruku. ,, Ďakujem." Pustila som sa do jedla. Dojedli sme, zaplatili sme a vybrali sme sa domov. Po ceste mi chytil ruku a preplietli sme si prsty. Mal to byť znak toho, že sa nehnevá alebo toho, že to doma ešte uvidím? Prišli sme domov a Jasmine ho chytila za ruku. ,, Ak môjmu dievčatku ublížiš, tak ťa zbijem." Začala som sa smiať. ,,Ty sa ma nezastaneš?" Pozrel na mňa a ja som sa stále smiala. ,, Byť tebou by som si dala pozor." Povedala som pomedzi smiech a Shawn na mňa len nechápavo pozrel. Začala som utekať po schodoch. Jasmine sa na neho usmiala sko keby mu dala povolenie a začal za mnou utekať. Na hornom poschodí ma chytil a pobozkal ma. ,, Myslíš si, že som zabudol na to čo si povedala v tej reštaurácii?" Otvoril dvere od spálne a hodil ma na posteľ. Zhodil sa nadomňa. ,, Vzrušuje ma to ani nevieš ako veľmi," Kusla som si do spodnej pery, ,, Aj toto. Preto to máš zakázané robiť na verejnosti a vždy keď spravíš jedno z toho budeš mať jeden nový cucflek. Teraz si spravila obidvoje. Vedľa seba alebo od seba?" ,, Čo, Shawn niee, prosím." Nechcela som cucfleky... Nikde. Nemám to čím zakryť. ,, Amy. Neprotestuj aby som to nezdvojnásobil." Prekrútila som očami a až potom som si uvedomila, čo som si spravila. ,, Hmm takže tri." ,, A ja som si myslela, že ai si to nevšimol." ,, Mám na tebe nalepené oči ako by som si nie?" ,, No veď práve." Začal ma štekliť a vyzliekol mi tričko. ,, Dobre, dve tak aby si to zakryla tričkom a jeden na krk." Skôr než som stihla niečo povedať bol nalepený na mojom krku. ,, Shawn!!" Položil ruku na moje ústa a ja som vyplazila jazyk. Dal ju preč a priblížil sa k môjmu uchu. ,, Neprotestuj." Spavil mi dva cucfleky na brucho. ,, Nemám ťa rada." ,, Aj ja ťa ľúbim." Pozrela som na neho a zastavil ma,, Dobre si rozmysli či chceš aj ten štvrtý cucflek. Len som zatvorila oči a vyšmykla som sa mu to zovretia a išla som do kúpeľne kde som sa osprchovala a obliekla som si pyžamo. Bola mi zima tak som si ľahla do postele a zakryla som sa perinou. Na skorú jesennú noc bola celkom zima. Shawn vyšiel z kúpelne bez trička a ja som sa začala červenať tak som sa schovala pod perinu. ,, Čo robíš?" Odokryl ma a ľahol si vedľa mňa. Pozrela som sa mu o očí a ukázala som na jeho telo. Začal sa smiať a objal ma. ,, Je tvoje." Ľahol si bližšie ku mne, objal ma dal mi pusu na čelo a zaspali sme.
Ak sa vám páčila časť nezabudnite dať vote. Ono sa to ešte obráti. Viem, že tieto časti sú trošku nudné ale hádam vám to nevadí. Otázka :Chcete aby som to zamotala tým pádom by to bolo asi o trochu dlhšie? Napíšte do komentárov. Luv yu Domča 💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Shawn & Me [POZASTAVENÉ]
Romance...započula som výstrel a ani nie o stotinu sekundy som zacítila štiplavú bolesť v bruchu a pád na zem. Inštinktívne som si ranu chytila a snažila som sa zatlačiť. Lenže moje telo bolo slabé. Oslabené kôli strele do brucha. Pozrela som sa na svoju r...