Voľno

355 17 5
                                    

Ráno sme sa zobudili a mňa niečo napadlo. ,, Shawn? Nemusíš ty cestovať?" Zakričala som mu do kúpeľne. ,, Mám voľno. Hádam si ho aj zaslúžim." ,, Ty si zaslúžiš všetko." Povedala som keď vychádzal z kúpeľne a pobozkal ma. ,, Pôjdeme von." ,,Ale..." ,,Pôjdeme." Skočil mi do reči a znova ma pobozkal. Išli sme sa prejsť. ,, Máš ten prívesok ktorý som ti dal? " Opýtal sa. Z kabelky som vytiahla kľúče. ,, Samozrejme." ,, To je dobre." Chcel mi dať pusu na čelo ale ja som ho objala a vzala som ho za ruku do reštaurácie. Sadli sme si a zrazu nám na mobil začali chodiť upozornenia. ,, Majú Shawn a Amy niečo spolu?" Písalo sa pod každým príspevkom na instagrame s fotkou ako mu šepkám do ucha. ,,Super Shawn presne toto som nechcela."  Buchla som sa po nohe. ,, Amy to sa vyrieši. Verejne pridám na instagram, že s tebou nič nemám. Dúfam, že to pochopia." ,, Hej tak to budem rada." Prekrútila som očami. A sakra. ,,Amy... Tri cucfleky nestačia?" ,,Stačia." Pozrela som na nohy. ,, Tak vidíš. Objednaj si niečo sýte Amy." Povedal keď k nám mierila čašníčka. ,, Dobre." Objednala som si palacinky. Najedli sme sa a išli sme domov. Na linke v kuchyni som si našla papierik. Vraj išli niekam von. Shawn ma objal zo zadu. ,, Síce si povedala, že nechceš ďalší cucflek ale trestu sa dočkáš prepáč." Otočil ma a posadil ma na linku. ,, Tak kam?" Opýtal sa pomedzi bozky ktoré jemnými perami kládol na môj krk. ,, Kam len chceš." Povedala som a oprela som hlavu o skrinku. Prisal sa mi na krk..... Ráno som sa zobudila a išla som do sprchy. Keď sa Shawn zobudil pridal sa ku mne. Umyl ma a ja jeho. ,, Večer si bola úžasná." ,, Ako keby ti nie." Usmiala som sa na neho a on na mňa. Utreli sme sa a obliekla som sa. Shawn si dal len nohavice a ľahol si na posteľ. Ľahla som si za ním. Zdvihla som ruku a položila som ju na jeho telo. ,, Amy." Chytil ma za ruku a odialil ju od jeho tela. Je totiž na jeho telo veľmi háklivý. ,, Prepáč." Povedala som a posadila som sa na posteľ. Posadil sa aj on a zaplietol mi vlasy. ,, Ďakujem." Postavila som sa tvárou k nemu. ,, Nemáš za čo." Pritiahol si ma k sebe. Vzala som jeho tvár do rúk a pobozkala som ho. ,, Ideme sa prejsť?" Opýtala som sa a trochu som cúvla. ,, Áno môžme." Postavil sa a dal si tričko, ,, Najskôr sa ale najeme." Povedal a potiahol ma do kuchyne.,, Dobre." Povedala som a utekala som za ním tak aby som nespadla. Posadila som sa na barovú stoličku a zazvonil mi mobil. ,, Spali sme u Marka." Správa od Bibi. ,, Dobre, dúfam, že ste v poriadku." Odoslala som a položila som mobil na bar. Shawn spravil praženicu a napapali sme sa. ,,Chutilo?" Opýtal sa starostlivo. ,, Samozrejme." Usmiala som sa na neho. Umyla som taniere a lyžičky ktorými sme jedli a upratala som ich do poličiek. Obula som sa a vyšli sme von. Preplietli sme si prsty ale boli sme blízko pri sebe aby nás nikto neodfotil ruka v ruke. Sadli sme si niekam na odlahlé miesto na lavičku. Shawn zapol instagram a natočil video o tom, že sme len kamaráti. Postol to a hneď po niekoľkých sekundách to malo zopár tisíc zhliadnutí. Chvíľu sme sa len tak rozprávali ale potom ma vzal za ruku a išli sme do mesta. V tom som si všimla známu tvár v dave ľudí. Laila. Ukázala som ju Shawnovi ale ona k nám stihla pribehnúť. Nahnevaná prišla za nami a jednu Shawnovi vrazila. Pozrela som sa na neho a chytila som ho za líce. ,,To bolo začo?!" Chytil mi ruku a dal ju dole zo svojho líca a chytil si ho svojou rukou. ,, Ak si si myslel, že sa ma zbavíš tak si bol na omyle... Tak ľahko sa ti to nepodarí....."

Shawn & Me [POZASTAVENÉ] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora