Nasadli sme do lietadla a keď sme vzlietli Bibi mi hneď povedala, že nemá kam ísť. ,, A čo rodičia?" ,, Pohádali sme sa lebo som kôli priateľovi ušla z domu." Pregúľala som očami a usmiala som sa. ,, Pôjdeš ku mne. Budeš v hostovskej." ,, Jeeeeej ďakujéém!" Sríkla a objala ma ja som sa zasmiala. Napísala som Markovi a Jasmine čo sa stalo a, že idem domov a na chvíľu som si pospala. Keď sme pristáli nastúpili sme do taxíka ešte asi tak na 20 minút a keď som prišla domov uložila som naše kufre pri dvere kým som zamkla. Keď som zamkla a chcela som Bibi ukázať jej izbu všimla som si ako len tak stojí a pozerá sa okolo seba. ,, No poď. Konečne sa môžme opiť." Zasmiala som sa. Vybalili sme sa a dali sme posedenie pri vínečku. Potom sme zaspali. Ráno som sa zobudila a zišla som po schodoch dole do kuchyne. Raňajky už voňali po celom dome a ja som si sadla na barovú stoličku. Začala som jesť palacinky ktoré pripravila Bibi. ,, Teraz tu oficiálne bývaš." Povedala som a Bibi sa začala tešiť ako malé decko. Keď som dojedla obliekla som sa a išli sme do mesta pokupovať veci a spraviť Bibi kľúč. ,, Nie, že ho bude mať zajtra celé mesto." Podotkla som a odstrčila ma začala som sa smiať no potom som si spomenula ako som Shawna sotila do výťahu keď som ho tam chcela prepašovať do mojej izby. Úsmev s tváre mi zmizol ale nechcela som Bibi kaziť deň tak som ju sotila aj ja a začali sme sa smiať. Prišli sme domov a upratali sme si nakúpené veci do skríň. ,, Prečo máš v hosťovsej 3 postele?" ,, Nikdy nevieš koľko hostí príde. Ktorú su si vybrala?",,Tú poschodovú hornú." Len sme sa zasmiali a sadli sme si dole do kuchyne. Niekto zazvonil tak som išla otvoriť. ,, Mark, Jasmine!" Skríkla som a obidvoch som ich objala. ,, Poďťe dnu." ,, Ahojte." Pozdravila sa nesmelo Bibi a ani sa na nich nepozrela. Keď sa Bibi otočila a všimla si Marka na chvíľu sa zasekla. Všimla som si to a chcela som ich tsm nechať samích. ,, Jasmin. Musím sa s tebou porozprávať." Vzala som ju za ruku a odtiahla som ju do obývačky. Keď som zatvorila dvere od obývačky začali sme sa smiať. ,, Vyzerá to tak, že náš Mark má frajerku." Povedala som pomedzi smiech. Sadli sme si na gauč a začali sme sa rozprávať o tom čo sa stalo. Pípol mi mobil za pol hodinu asi 100krát. Keď sme skončili spýtala sa ma či si to nechcem pozrieť. ,, To je od Shawna." ,, Veď práve pre to by si mala." Pohladkala ma po pleci a podala mi mobil. Odomkla som ho a zapla som instagram. ,,Prišiel som si po teba. Som na Slovensku a dúfam, že mi napíšeš kde bývaš aby som tu nebol stratený." ,, Pre Boha on je na Slovensku." Vehla som do kuchyne kde sa už Bibi bozkávala s druhým najvyšším človekom ktorého poznám ale bolo mi to jedno. ,, Pre Boha Shawn je na Slovensku?" Opýtali sa všetci takmer naraz. ,, Kde si?" Napísala som mu. ,, Pil si Mark?" ,, Prečo by som pil?" ,, Lebo ja som pila,"usmiala som sa na Bibi, ,,To je jedno odvez ma na letisko." Vzal kľúče od auta a potiahol ma za ruku do auta. Nebola som ani obutá ale absolútne mi to nevadilo. ,,Prepáč." Stihla som povedať Bibi skôr než som vošla do auta. Hneď ako sme dorazili na letisko som si všimla Shawna. Stál tam so slzami v očiach. Ja som sa rozbehla za ním a skočila mu do náruče.
Luv you❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Shawn & Me [POZASTAVENÉ]
Romansa...započula som výstrel a ani nie o stotinu sekundy som zacítila štiplavú bolesť v bruchu a pád na zem. Inštinktívne som si ranu chytila a snažila som sa zatlačiť. Lenže moje telo bolo slabé. Oslabené kôli strele do brucha. Pozrela som sa na svoju r...