Taxík nás odviezol do nahrávacieho štúdia. Strávili sme tam asi 3-4 hodiny. Hrozná nuda. Potom sme išli na večeru a ja s Bibi sme si sadli ďalej. Teda chceli sme keď prišie Shawn. ,, Viem, že ma nenávidíš ale ja nenávidím zbytočných novinárov." Odišiel. Bibi na mňa pozrela nechápavím pohľadom a ja som začala kráčať k ich stolu. ,, Toto mi vysvetlíš." Pošepkala mi do ucha a sadla si vedľa mňa. ,, Toto mi chýbalo." Povedal Shawn a ja som pregúľala očami. ,,Prestaň." Povedal potichu keď prichádzal čašník. ,, Prajete si?" ,, Čo si dáte?" Opýtal sa všeobecne no pozeral na mňa. ,, Kebab." Povedala Bibi a ja som sa na nej zasmiala. ,, Šalátik poprosím" Ozvala sa Laila s tým jej hnusným hlasom. ,, A Ty? " Opýtal sa ma. ,, Ja si neprosím nič, ďakujem." ,, Niečo jesť musíš." Pozrel na mňa prísnejšie. ,, Špagety." ,, No vidíš," Povedal a pozrel na čašníka ktorý si všetky jedlá starostlivo zapisoval, ,,Muffin." Čašník dopísal a odišiel. ,,Vážne Shawn mňa nútiš jesť a ty si dáš muffin?" ,,Lenže ja som jedol zlatko." ,, Čo, tú tyčinku?" ,, Áno!" ,, Waw to je fakt veľký príjem jedla." Práve sme sa pohádali ako pár. On si to uvedomil tiež. ,, O čom ste sa to bavili?" ,, Nechaj ich na pokoji to je ich vec." Zasiahla Bibi keď som chcela odpovedať. Ona to počula takže vedela o čom sme sa rozprávali. ,, Tak prepáč ale ja s ním cho-" ,, Chceš aby to vedela celá reštaurácia?" Zasiahol aj Shawn. Môj úsmev z pier zmizol a Shawn s toho nebol nadšený. Doniesli nám jedlo a Shawn si ešte niečo doobjednal. Keď som zjedla počkala som kým doje Bibi a potom som povedala: ,, My sa ideme poprechádzať a keď dojete ,zavolaj prídeme pred reštauráciu." Vytlačila som Bibi z lavičky na ktorej sme sedeli a ona sa veľmi nechcene postavila a vyšli sme spolu z reštaurácie. ,, Mne sa ale nechce... Inak fakt ťa obdivujem, že si tam s tou Lailou vydržala. Keby som ja ty tak už by bola mŕtva." ,, To hovoria všetci." Odpovedala som a potlačila som ju preč od dverí reštaurácie. Prechádzali sme sa a pokupovali sme si všelijaké veci či na seba či na pitie. Potom sme si sadli na lavičku a akurát mi zazvonil mobil. Shawn. ,, Prosím." ,, Poďte už sme dojedli a taxík tu je za 2 minúty." Pozrela som na Bibi s veľkými očami. ,, Dobre. Budeme tam."povedala som a hneď som zrušila. ,, Bibi my sme prešli asi kilometer a za dve minúty je pred tou reštikou taxík." Ona na mňa vypleštila oči a začali sme utekať. Brali sme všeliake skratky a už som videla Shawna. Potom sa otočil ale nie sám. Bozkával sa s Lailou. Videla som aj Bibi. ,, A ja som si už myslela, že sa uvedomil." Povedala som so slzami v očiach. ,, Sadni si dopredu ja to s ňou nejako vydržím." Zhlboka sa nadýchla a potiahla ma za ruku pebo už nastupovali. Samozrejme, že po tomto museli sedieť vedľa seba. Prišli sme k taxíku a ja som ju objala. ,,Neplač." Povedala a utrela mi slzy a keďže zadné dvere boli otvorené počul to Shawn. Sadli sme si do taxíka tak ako sme sa dohodli. Počula som zozadu :,,Prečo plače?" Shawn. Bol to Shawnov hlas. Cítila som ako Bibi len pretočila očami a zasmiala som sa aby to počula a ona sa zasmiala tiež. To má po mne. Zacítila som jeho ruku na mojom pleci. ,, Prečo plačeš?" Zošuchla som mu jeho ruku z môjho ramena a našťastie sme už boli pred hotelom takže som len vystúpila a veľmi rýchlo som utekala do mojej izby. O niekoľko minút prišla aj Bibi. ,, Zajtra máš voľno." ,,To aby sme si išli kúpiť veci na jedenie." Povedala som s hlavou zaborenou vo vankúši. ,, Tak pome." Povedala a zdvihla ma z postele. ,, To budeme vážne celý deň tu?" ,, Tvoj návrh a ja ho s radosťou prímam. Už teraz cítim, že sa zajtra ani nepohnem." Zasmiala som sa na nej, vzala som kľúče a vyrazili sme do obchodu. Vrátili sme sa asi so 4 plnými taškami a keď sme ich konečne položili obidve sme vydýchli a ľahli na posteľ. Úplne naraz. Začali sme sa smiať. Shawn začal klopať na dvere tak som otvorila. ,,Čo chceš?" Spýtala som sa. ,,Prepáč asi to, že som ju pobozkal bolo na teba rýchlo." Ironicky som sa zasmiala. ,, Takže to ty si ju pobozkal? A ja som si myslela, že si dostal rozum. A nechcel si to náhodou skrývať." ,, Nikdo nás nevidel." ,, Bodaj by áno." Povedala som a zavrela som dvere. Bibi ako na zavolanie pustila rádio a začala tancovať. Sadla som si na posteľ. ,,Keď už máme mať svalovicu tak aspoň riadnu. Takže dneska večer nesedíme ani neležíme." Postavila ma na nohy a donútila ma tancovať. Z tašiek vytiahla víno a rum. Položila to na stôl. Naliala do pohárikov víno a tancovali sme na pesníčky na kľúči ktorý som priniesla so sebou. ,, Dobre dávam si pauzu." Povedala asi po dvoch hodinách tancovania. Sadla si a konečne sme sa mohli napiť. Bibi ma začala nahrávať na snap. ,, Do kedy budeme hore?" ,, Do rána." Povedala som s pohárom v ruke. ,,A čo budeme piť?" ,, Vínko a Rum." Povedala som a začali sme sa smiať. Po asi 20 minútach sme sa zase pustili do tancovania ale Bibi zazvonil mobil. ,, To napísal mi Shawn na ten snap." ,, Pre boha kto mu to preložil." ,, Existuje aplikácia zlatko." ,, No tak čítaj." ,, Ak bude mať zajtra Amy opicu tak ty dopadneš zle." Vzala som jej mobil z ruky a napísala. ,, Ty ma zajtra neuvidíš a ak jej ublížiš ak bude mať len otlačok tvoho DNA na jej tele tak jediný kto tu dopadne zle budeš ty. A môže ti byť jedo či budem mať opicu je to môj život." Odoslala som a hneď prišla odpoveď. ,, Ty už si opitá však?" ,, Nie mala som zatiaľ len jedom pohár ale tým nekončím." ,, Na teba si dám pozor." ,, Teraz si dávaj pozor hlavne na tvojho miláčka." Položila som jej mobil na stôl a pustila som sa do tanca. Prišlo asi tak ďalších 30 správ ale ani na jednu ani jedna z nás neodpovedala.
Dúfam, že sa vám táto časť páčila a ak áno nezabudnite nechať vote. Kľudne môžte aj napísať čo si myslíte, ako to bude pokračovať prípadne skončí. To je ešte ale daľeko. Teda dúfam. Trošku dlhšia časť. Ďakujem vám za každý jeden vote a prečítanie. Ďakujem, že takémuto "divnému" ( podľa mňa) príbehu venujete svoj čas. ĽÚBIM 😍😍
YOU ARE READING
Shawn & Me [POZASTAVENÉ]
Romance...započula som výstrel a ani nie o stotinu sekundy som zacítila štiplavú bolesť v bruchu a pád na zem. Inštinktívne som si ranu chytila a snažila som sa zatlačiť. Lenže moje telo bolo slabé. Oslabené kôli strele do brucha. Pozrela som sa na svoju r...