Keď konečne zašla ja som sa rozplakala ešte viac a chcela som vedieť či by mi Shawn povedal pravdu. ,, Ako to išlo s Lailou? " Napísala som mu cez insta. ,, ty vieš aká je to super baba na konci násho stretka som ju pobozkal chápeš?" už len z jeho správy sršalo nadšenie. Mala som jej a celej tejto situácie plné zuby a tak som mu poslala som mu screen toho čo mi Laila napísala. ,, Tak toto nemala. Myslel som si, že je to dobré dievča ale asi som sa mýlil. Prepáč a ďakujem že si mi ovorila oči." prečítala som si správu a uškrnula som sa. ,, nie je začo 😊" Napísala som a išla som sa dať do poriadku. Išla som do sprchy a bola som tam asi hodinu. Veď predsa ja za vodu platiť nebudem. Keď som vyšla zo sprchy obliekla som si moje obľúbené pyžamo, nakrémovala som si tvár a ruky a spolu s perinou som si ľahla na gauč. Pozrela som si komédiu a romantický film a potom som zaspala. Ráno keď som sa prebrala a dala som si sprchu som sa obliekla a naša som si na mobile správu. Od Shawna. ,, Zaslúžiš si poďakovanie... Osobne. O 10.00 v kaviarni. " ,, do čerta je 9.55." Povedala som si zamkla aom dvere a vybehla z hotela. Bežala som do kaviarne a keď som vošala bolo presne 10. Shawn už nedočkavo sedel v rohu kavairne. Prisadla som si k nemu a po 5 minútovom behu som už rannú kávu nepotrebovala. Ale predsa som si dala. Latte. Znova. ,, Ďakujem Amy. Nebyť teba asi by som chodil s tou najhoršou mrchou na svete. Na." Podal my zabalený balíček a ja som si ho vzala.,, Otvor ho až večer alebo keď dorazíme do Nemecka. " ,, Dobre." Povedala som zmätene s balíčkom na kolenách. Dopili sme kávu a vybrali sme sa každý vlastnou cestou. Dorazila som do hotela a balíček som už chcela rozbaliť. Ale nemohla som. Porušila by som sľub. Dala som si teda objednať raňajky a keď som dojedla zapla som si telku. Písala som si s Markom a Jasmine (BFF). Potom som to tam upratovala a prišla som na letisko. Laila si ku mne prisadla a povedala : ,,Tak ako sa ti spinkalo keď vieš, že túto vojnu o neho nevyhráš?" ,,Hm čo je viem....aj celkom dobre." Kývla som hlavou a pozrela na mňa akoby mi závidela. Ja som sa na ňu len usmiala. V tom prišiel Shawn. Laila sa už postavila, že ju obíjme postavil ma a objal ma. Ja som na ňu vyplazila jazyk a ona musela zakročiť. ,, Zlatko ale ja som tu!" Preplietli me si prsty. ,, Aké som ti ja zlatko. Myslíš si, že o mňa budete bojovať?" Ukazoval prstom na mňa a na ňu. ,, Nie veď už je to jasné ja som vyhrala!" Povedala presvedčene a vrhla sa mu okolo krku. On ma nepustil a ju neobjal. Ohlásili náš let a sadli sme si do lietadla. Keď sme už boli vo vzduchu dala som si slúchadká do uší a ľahla som si na jeho plece. Keď počul akú hudbu počúvam vzal mi slúchadko a dal si ho do ucha. ,, Nervous." Povedal a usmial sa. Ja som po chvíli zaspala.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Shawn & Me [POZASTAVENÉ]
Romance...započula som výstrel a ani nie o stotinu sekundy som zacítila štiplavú bolesť v bruchu a pád na zem. Inštinktívne som si ranu chytila a snažila som sa zatlačiť. Lenže moje telo bolo slabé. Oslabené kôli strele do brucha. Pozrela som sa na svoju r...