Láska ❤

319 16 0
                                    

,,Och bože tak veľmi ťa milujem. Bol som zaslepený tou kravou." ,, Aj ja teba. A ani nevieš ako." ,, Ty si bosá?" Zasmial sa. ,, Tak trochu." Usmiala som sa. ,,Odnesiem ťa do auta." Vzal ma ako princeznú a odniesol ma k dverám letiska. Všimol si Marka ale na zem ma nepoložil. ,, On je tu s tebou?" ,, Áno to je môj kamarát. A priateľ Bibi." Zasmiali sa obaja a posadil ma do auta. Odviezol nás domov a keď ho Jasmin zbadala pozrela sa na neho veľmi skaredím pohľadom. On si to všimol a spýtal sa: ,, Ona je tvoja najlepšia kamarátka a vie všetko však?" Len som sa usmiala a prikývla som hlavou. No potom som ho vzala za ruku a keď sme išli po schodoch obzrela som sa a Bibi aj Jasmine na mňa pozerali pohľadom "toto mi vysvetlíš". Len som sa na ne usmiala a ťahala Shawna hore do mojej spálne. Potom som z tade išla do kúpeľne umyť si nohy. Mala som to prikázané. Keď som s tade vyšla Shawn ma zdvihol na ruky. ,,Toto som chcel už veľmi dlho urobiť. " Povedal a pritlačil ma k stene. Začal ma bozkávať a ja som nemohla odolať. Započula som však kroky ktoré kráčali po schodoch hore smerom so mojej izby. Shawna som odsunula a postavila som sa na zem a jeho som sotila na posteľ. Sadla som si oproti aby to vyzeralo, že sa len rozprávame. Bol úplne mimo. Len som sa potichu zasmiala a v tom Jasmine s Bibi vošli do izby. ,, Pôjdeme na chvíľu von." Povedala Bibi. ,, A na teba si dám pozor." Dokončila oznamovanie Jasmine a Bibi ju potiahla za dvere a zatvorila. Sadla som si na Shawna a sotila som ho tak aby si ľahol. On ma stiahol k sebe a pobozkal ma. Potom som sa znova posadila a on sa posadil tiež ale stále som bola na ňom. Objal ma a mal hlavu položenú na mojej hrudi a ja som mu dávala jemné bozky do jeho hnedých kučeravých vlasov. ,, Už ťa nikdy nepustím." Jemne zašepkal lahol si so mnou stále v objatí a zaspali sme. Keď sme sa zobudili všetci boli doma. ,, Idete s nami na večeru alebo sa tam budete obíjmať do nekonečna?" Zakričal zospodu Mark a Shawn už chcel zakričať, že ma nepustí ale ja som mu zapchala ústa. ,, Ideme!" Zakričala som mu naspäť pobozkala som Shawna na čelo a prezliekla som sa. Dala som si na seba krátke silno modré šaty rovnaké s Jasmine. Zišli sme dolu a Jasmine mala presne tie isté šaty. ,, To som nevedela, že máš oblečené." Ukázala som na ňu prstom a spolu sme sa zasmiali. Mark sa priblížil k Shawnovi. ,, Ak jej ublížiš tak nezostane s teba jeden kus. Rozumieš?" Ťukal do neho prstom. Vstúpila som medzi nich a pozrela som na Marka. ,,Áno rozumie." Odtlačila som ho ďalej. ,, Máš ochranárskeho kamaráta ale ja som tvoju pomoc nepotreboval." ,,Ale potreboval to musíš vedieť ako ísť na neho." Všetci boli už vo dverách a Bibi mala kľúč v zámke. Zatiahla som ho za ruku a vyšli sme z domu. Chytil ma za ruku a kráčali sme do reštaurácie.

Domča ❤❤

Shawn & Me [POZASTAVENÉ] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora