De eerste week gingen Anna en haar klas niet echt naar school ze gingen elkaar beter leren kennen doormiddel van zwemmen en andere activieteiten.
Dinsdag: "goedemorgen mam lekker geslapen?"zei Anna. "Ja hoor"zei moeder". Anna ging zwemmen vandaag en ze had er veel zin in ze had haar nieuwe bikini aan hij was wit met een roze randje. Toen ze naar het zwembad fietste kwam ze Latika tegen ze fietsen samen verder ze hadden het over allemaal meiden dingen. Toen ze aan kwamen stonden er al wat jongens en zij riepen duo pinotie naar hen Latika negeerde maar Anna werd wat boos. Anna riep:" jullie zijn anders wel lousers dus zeg maar niks". Ze zette hun fietsen neer en kleedde zich om Latika had een zwart badpak aan met witte stippen Anna vond hem wel mooi dus vroeg ze waar die vandaan kwam, Latika antwoorde uit een boetiekje in Mexico. Toen Anna en Latika hun handdoeken neerlegde en nog geen kwartietje lagen kwam een jongen uit hun klas bij hen zitten hij zij "jullie kunnen zo samen in een potje niemand merkt het verschil tussen echte duo pinotie en jullie" hij liep lachend weg. Anna vond het een beetje raar maar negeerde het. Toen Anna en Latika nog een beetje hadden gepraat over wat er net was gebeurd gingen ze zwemmen. Ze gingen van de duikplank en van de glijbaan tot dat Latika even moest plassen, Anna wachten even aleen in het zwembad tot die zelfde jongen naar haar toe kwam hij zij:"hey schatje waar is je vriendinnetje" Anna antwoorde dat ze op de wc zat toen kwam de jongen wat dichter bij Anna had wat grotere borsten dan gemideld dus die jongen kneep er in en zij "jij bent zo aantrekkelijk". Toen dat gebeurde dieuwde Anna hem weg en rende naar Latika toe en ze vertelde geschrokken wat er was gebeurd, gelukkig was het zwemmen bijna afgelopen en Anna en Latika fietsen samen naar huis.
JE LEEST
Ik wordt gepest
RandomDit verhaal gaat over een meisje genaamd Anna. Zij gaat voor het eerst naar de middelbare school en wordt gepest en aangerand.