16-02-18

25 2 0
                                    

Het was een week later en Anna moest naar school van haar moeder. Ze fietste zoals normaal weer met Latika maar Katika praatte niet tegen haar ze deed net of ze geen vriendinnen waren. Toen ze op school aankwam zag ze Leon, Loesje en haar twee vriendinnen staan Latika zette haar fiets neer en ging er ook bij staan. Anna schrok zich en probeerde weg te fietsen maar Leon pakte haar fiets vast en duuwde haar en  haar fiets op de grond toen kreeg ze een trap van Loesje, Latika deed niks maar stond er wel bij. Anna kon soort van opgaan staan maar werdt weer omgedieuwt door Leon en hij zij "je had met de safari beter wel uit de auto kunnen vallen dan had je ons leven nu niet verpest". Anna dacht ik jullie leven verpest? Jullie verpesten mijn leven maar ze zij het natuurlijk niet hardop. Ze durfde niet terug naar school dn mocht ook van haar moeder niet naar huis omdat ze nog niet uit was dus ze ging naar het winkel centrum en ging even ergens zitten tot dat ze uig was. Thuis ging ze gelijk naar haar kamer en huilde alles uit. Moeder hoorde opeens iets in haar kamer en ze hoorde dat ze huilde ze kwam binnen en vroeg wat er was. Anna vertelde de alles maar dan ook echt alles en huilde nog hader haar moeder vroeg "waarom heb ne me dit niet eerder verteld? We moeten hier een einde aanmaken".

Ik wordt gepestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu