08-02-18

22 1 0
                                    

Het was weer een normale schooldag als normaal fietste Anna met Latika naar school en ze kwam aan. Dan werdt er hoer of slet naar haar geroepen en als ze samen zijn duopinotie. Anna wou dat het stopte ze was er klaar mee en ze was van plan om het aan haar mentor te vertelen. Ze had biologie en ze hadden het over voortplanting, Loesje en Leon zaten achter haar. Leon trapte tegen haar rug en zij "zullen we ons voortplanten in de pauze". Loesje moest hard lachen om die opmerking en werd er uit gestuurd.

In de pauze ging ze met Latika bij een tafel zitten en Anna moest naar de wc dus Anna ging weg Latika zat nog alleen bij de tafel todat Leon naast haar ging zitten hij zij "ik moet wat bekenen in vind je leuk" Latika vond Leon wel knap en Leon vroeg of ze met hem mee wou lopen. Hij ging op dezelfde plek zitten als waar hij Anna had gevingerd. Hij zoende Latika en Latika vroeg of ze konden afspreken. In de tussentijd kwam Anna terug van de wc en Latika was weg. Kort daarna ging de bel ze zag Latika lopen met Leon en Loesje en ze hoorde dat ze het over haar hadden. Toen Anna thuis was stuurde ze een mailtje naar haar mentor over dat ze gepest wordt. Ze stuurde ook een appje naar Latika zo van "het ik zag dat je in de pauze bij Loesje en Leon zat ik was je kwijt" Anna zag ook dat Latika online was en ze zag haar appje maar reageerde niet.

Ik wordt gepestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu