"Yes mijn eerste school dag." Anna had niet goed geslapen omdat ze zo zenuwanchtig was en daarom kreeg ze ook niets door haar keel. Ze fietste naar school. Toen ze aankwam liep ze naar haar lokaal, in haar nieuwe klas zatten geen oude klasgenootjes dus ze moest nieuwe vriendinnen krijgen. Ze kwam haar klas in en ze ging zitten naast een meisje genaamd Latika, Latika zag er verlegen uit en ze was getind. "Hoi ik ben Anna hoe heet jij? Oh ik ben Latika." Zei verlegen. Anna vroeg ook op welke basisschool ze had gezeten maar ze vertelde dat ze uit Mexico kwam en dat ze daar thuis les kreeg. "Hallo ik ben julie mentor ik heet mrs. De reus." Mevrouw de reus had veel rimpels en had een brilletje op het puntje van haar neus, Anna snapte alleen niet dat ze de reus heten want ze was ongeveer 1 meter 50. Latika was wel aardig maar haar Andere klasgenootjes waren niet zo aardig en zij en Latika werden al duo pinotie genoemd omdat Latika getind was. Toen de les was afgelopen vroeg Anna:"kan je afspreken met mij dan kunnen we elkaar beter leren kennen. "Ja vind ik wel leuk" zij Latika. Ze fietsten samen naar Anna's huis en ze kwamen erachter dat ze in dezelfde wijk woonden. Toen ze bij Anna aankwamen gingen ze eerst monopoli spelen en daarna gingen ze nog een filmpie kijken Anna vroeg of ze nog wou eten bij hen maar Latika ging naar huis. "Zo te zien heb je al een vriendin" zei moeder. Anna zei:"ja Latika en de andere zijn ook heel aardig" maar ze vond haar andere klasgenoten helemaal niet aardig ze aten boerenkool en daarna ging Anna netflixen en slapen.
JE LEEST
Ik wordt gepest
De TodoDit verhaal gaat over een meisje genaamd Anna. Zij gaat voor het eerst naar de middelbare school en wordt gepest en aangerand.