25-01-18

28 1 0
                                    

We zijn een stapje verder de tijd in gegaan we zitten nu op dat ze een kwartjaar in de brugklas zit, het gepest en getreiter ging gewoon door.

Anna stond op Latika te wachten terwijl Latika er alltijd eerder was. Toen Anna 5 min stond te wachten belde ze Latika. "Tuut,tuut,tuut waar blijf je" zei Anna. Latika antwoorden "oh sorry ik ben ziek ik ben je vergeten te bellen. Anna dacht shit nu zit ik opgescheept met Loesje en Leon. Leon kwam bij nederlands naast Anna zitten en gaf een kusje op haar wang Anna zij "iel doe normaal" Leon reageerde scheinheilig "vind je het niet lekker ofzo ik dacht dat je meer wou." De grote pauze was aangebroken en Anna ging alleen zitten op een plekje waar niemand kwam. Dat had ze beter niet kunnen doen want Leon was haar gevolgt. Hij ging naast haar zitten en ging eerst gewoon met haar kletsen. Anna dacht dat hij gewoon sorry wou zeggen en dat hij er spijt van had en begon hem wel aardig te vinden. Hij begon wat dichter bij haar te gaan zitten en kuste haar, Anna liet het toe. Hij zij "we zijn iets te snel begonnen ik wou iets te snel meer van je". Hij begon haar te strelen en kusjes te geven Anna liet het toe todat hij met zijn hand op haar vagina kwam toen zij Anna "stop dit wil ik niet". Hij stopte ook een bleef haar kusjes geven Anna vond het wel fijn en begon Leon ook wel leuk te vinden. Toen ging de bel naar het volgende lesuur Loesje ging naast Anna zitten en zij "ik heb gehoord dat je wat met Leon hebt" Anna antwoorde "nou ik weet niet of we iets hebben hoor" toen zij Loesje "nou niets hebben, ik heb gehoord dat jullie in de grote pauze seks hebben gehad". "Van wie heb je dat gehoord?" Zei Anna. "Oh van Leon en hij heeft het tegen de hele school gezegt" zei ze bitchie. Anna schrok zich rot ze hebben helemaal geen seks gehad wat een rot streek. Toen de les afgelopen was liep Anna boos naar Leon en Anna zij "wat heb jij tegen iedereen gezegt, dat we seks hebben gehad op de gang?" "Ja dat heb ik gezegt omdat ik zo verlieft op je ben en ik het zo fijn vond wat we hebben gedaan op de gang." Anna wist niet of ze het zou moeten geloven ze fietsten snel naar huis. Toen ze thuis aan kwam zag ze dat Latika had geapt. Latika appte dat ze had gehoord dat Anna en Leon seks hadden gehad op de gang en Anna appte terug dat hij dat heeft gezegt maar dat het niet zo is. Maar Anna vertelde ook niet wat er wel was gebeurd. 's Avond toen Anna er nog over na aan het denken was wat er was gebeurd hoorde ze getik op het raam ze keek naar buiten en ze zag Leon staan ze liet hem naar binnen en vroeg of het echt waar was wat hij had gezegt over dat verlieft zijn hij zij ja. En hij vroeg "Anna zullen we morgen weer op de zelfde plek zitten?" Anna zij dat ze dat best wilde. Toen ging Leon weg en viel Anna snel in slaap.

Ik wordt gepestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu