Naar de dierentuin

27 1 0
                                    

Anna ging vandaag naar de dierentuin en had er wel zin in maar was bang dat die jongen van gister (zijn naam is Leon) weer iets zou doen bij haar.
Anna moest naar de dierentuin fietsen ze ging naar de dierentuin de beekse bergen. Anna had wel bedacht dat ze bij Latika bleef en dat ze niet alleen bleef. Toen ze aan kwam ging zij en Latika eerst even een beetje rondkijken bij de dieren toen ze bij de olifanten aan kwam zag ze Leon lopen en hij zag haar ook, hij liep naar haar toe en zij "heb je nu je familie gevonden kijk je hoort niet bij ons maar bij die vieze beesten." Anna schrok ze moest bijna huilen maar ze hield zich in want ze ging niet huilen waar Leon bij was. Toen gingen ze in groepjes met een jeep door het park  rijden en Anna zat niet bij Latika in het groepje maar wel bij Leon en ook nog een heel vervelend/arrogant meisje Anna vond het helemaal niet leuk natuurlijk. Toen het begon ging Leon heel dicht tegen haar aan zitten en fluisterde in haar oor "hey schatje gezellig he?". Ze kwamen bij de hiëna's en Leon pakte haar beet en zij ik ga je eruit gooien Anna gilde en Leon zij lacherig "het is een grapje hoor". Dat ene meisje (haar naam is loesje) lachte haar heel hard uit en zij "het was niet zo erg geweest als je viel." De tocht was afgelopen en Anna rende snel naar Latika. Ze gingen nog even shoppen. "Hey Latika dit kettinkje is leuk" Anna liep er heen maar toen ze terug liep met het kettinkje was Latika verdwenen Anna ging op zoek naar haar tot dat ze Leon tegen kwam en hij zoende haar, Loesje zag het gebeuren en schoot in de lach ze zij "wat een leuk stelletje zijn jullie". Loesje en Leon lachte en Leon riep nog "je vond het wel lekker toch geef maar toe". Toen ze moesten verzamelen bij hun fietsen kwam ze Latika tegen en Anna vroeg "waar was je" en Latika antwoorden "o gewoon op de wc waar was jij? Ik was jou zoeken" zij Anna. "laten we samen terug fietsen".

Ik wordt gepestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu