Anna had vandaag haar eerste echte school dag ze moest het eerste beginnen en was het zesde uit. Ze fietsten samen met Latika naar school en haar eerste uur was nederlands, in nederlands was ze best wel goed dus daar had ze wel zin in. Ze ging snel naast Latika zitten zodat Leon niet naast haar ging zitten. Haar docent hette mr. Leenstra hij was een beetje apart maar wel aardig. Bij hun 2de uur hadden ze wiskunde van hun mentor dus kregen ze een rondleiding door school. Ze hadden een kantine met hotdogs dat was de lieveling snack van Anna. Toen hadden ze kleine pauze en Leon was gelukkig ziek maar Loesje niet en Loesje had ook twee vriendinnen genaamd Anouk en Dasy het waren drie Trutjes bij elkaar. Latika en Anna zaten naast elkaar bij hun kluisje opeens stond Loesje met haar twee vriendinnen bij hen en Loesje ging naast Anna zitten en zij "val je ook op meisjes ik zou ook weleens met jou willen zoenen" ze gaf kusje op haar wang en liep arrogant weg net of ze model was. Anna vond het echt niet leuk en vroeg aan Latika of ze het aan hun mentor zou moeten zeggen Latika zij dat ze het gewoon nog even aan moest kijken. Als laatste had ze muziek ze moesten in zang groepjes verdeeld worden op nieveau Loesje en Anna moesten bij elkaar in het groepje omdat zij de enige twee waren met zang talent. Toen Anna thuis kwam zij ze tegen moeder "ik vind mijn klasgenootjes niet zo leuk" moeder reageerde "ooh joh dat komt nog wel". Anna hoopte dat ze iets meer begrip zou tonen maar moeder snapte het niet helemaal.
JE LEEST
Ik wordt gepest
RandomDit verhaal gaat over een meisje genaamd Anna. Zij gaat voor het eerst naar de middelbare school en wordt gepest en aangerand.