Öğle arasında Sam ve benim masama geldi o kız. Tanışmak istediğini söyledi. "Merhaba, ben Ezgi." seside kendisi gibi soğuktu ama şirindi. Sakın! Kendime gelmeliydim kalkanları indiremezdim! Dakikalar içinde Sam'den hoşlandığını ama benimle sevgili olduğunu öğrenince bu davranışının yanlış olduğunu söyledi. Haklıydı evet yaptığı yanlıştı. Daha fazla onunla aynı masada kalmak istemediğimi dile getirip kalktım masadan. Dolabıma gittiğimde ondan uzaklaştığım için mutluydum. Bir anda dolabım kapandı ve kitaplarım yere düştü. Her zaman ki gibi alay etmeye gelen beş altı çocuktan biriydi bunlar. Gülmeye başladıklarında onlarınkinden büyük bir kahkaha atıp susmalarını sağladım. Saniyeler geçtiğinde koridorun sonundan Ezgi çıkageldi ve çocukları azarladı. Ne büyük arkadaş değil mi ? Bana karşı göze batan bir hatası olmamasına rağmen neden sevmiyordum kızı ? Sınıfa gelmesini söyledim. "Neden ilk geldiğin günden beri bana dik dik bakıyorsun ? Bir derdin varsa söyle!" dedim. Belki de tüm okulun duyacağı bir kahkaha attı. Sonra konuşmaya başladı. "Ben göz altı torbalarımdan, göz kapakçıklarımdan ve kaş hizamdan ameliyat oldum, istem dışı öyle bakıyorum." dedi ve gülmeye devam etti. Ne büyük fiyasko ha! Hayatımın en büyük hatasını yapıp önyargılı davranmıştım. O gerçek biriydi, içi dışı bir. Bense sebebini bilmeden ona cephe almıştım. Ne hale gelmiştim böyle. O an, anı yaşamaya karar verdim ve Ezgi'ye sımsıkı sarıldım. "Özür dilerim, zor şeyler yaşıyorum ve kimseye güvenemez hale geldim." dedim. "Üzülme" dedi sırtımı sıvazlayarak. "Sam sana gerçekten aşık." dedi.
"Sam bana gerçekten aşık." diyerek tekrarladım...
Ona kendimi affettirmem gerektiğini düşünüyordum. Sam'in dahil olduğu gruba götürdüm onu. Dansımız ve müziğimizi beğenmişti. Gruba katılmak istedi. Bende onunla katılmayı düşündüm bunu ona borçluydum. Grubumuzda her tipten insan vardı. İlk şarkımız hakkında düşündük taşındık ve kararımız iki şarkı arasında kaldı. Christina Aguilera - Beautiful ya da Fighter. Herkes fikrini dile getirmişti, Ezgi hariç. İki şarkıdan birini o seçecekti artık. Grubun toplantısı bitti, Sam herkesi yolladı ve tiyatro salonunda hazırladığı yemeyi birlikte yedik beraber şarkılar söyledik 5 saatin nasıl geçtiğini anlamadan sarhoş bir şekilde yağmurda gülerek ve koşarak evlerimize döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Değişen Roller
Teen FictionHerkese hitap eder neden mi ? Aşk din, dil, ırk, cinsiyet ayırt etmez.